1403/5/9

کد خبر: 4920

1400-10-11 13:25:24

رقابت های لیگ امسال با افزایش تعداد تیم ها و بالاتر رفتن سطح فنی مسابقات همراه بود

اکرم ابوالقاسم، نایب رئیس انجمن والیبال معلولین در پایان رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته بانوان گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در خصوص این مسابقات گفت: دور رفت رقابت های لیگ با حضور 12 تیم برگزار شد که در نهایت 6 تیم برتر به دسته برتر راه یافتند و 6 تیم بعدی رقابت های دور برگشت را در دسته یک دنبال می کنند.

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین تصریح کرد: در مسابقات لیگ برتر تیم های فولاد مبارکه سپاهان، مشکی پوشان خراسان رضوی، شهید حججی کرمان، توان یابان همدان، هیات لرستان و ذوب آهن اصفهان شرکت داشتند و از 22 بهمن ماه تا امروز، 24 بهمن ماه در مجموع 15 دیدار به صورت دوره ای برگزار شد و 4 داور تهرانی و 4 داور شهرستانی نیز به عنوان کادر داوری دیدارها را قضاوت کردند.

ابوالقاسم افزود: در پایان تیم فولاد مبارکه سپاهان قهرمان شد، مشکی پوشان خراسان رضوی به نایب قهرمانی دست یافت، شهید حججی کرمان در جایگاه سوم قرار گرفت و تیم های ذوب آهن اصفهان، توان یابان همدان و هیات لرستان، نیز به ترتیب در جایگاههای چهارم تا ششم قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: در لیگ امسال با افزایش تعداد تیم ها مواجه بودیم، سال گذشته در مرحله رفت 10 تیم و امسال 12 تیم شرکت داشت و از سویی شاهد بالاتر رفتن سطح فنی ورزشکاران و به دنبال آن سطح رقابت ها بودیم.

سرپرست مسابقات گفت: حضور خانم فریبا سلیمانی، سرمربی تیم ملی در جریان برگزاری رقابت های لیگ باعث شد تا ورزشکاران با انگیزه ی مضاعف تلاش کنند و توانمندی های خود را به نمایش بگذارند. علاوه بر آن دیدارها بسیار نزدیک به هم برگزار و همین مساله باعث تماشایی شدن رقابت ها شده بود.

ابوالقاسم در پایان اضافه کرد: حضور ورزشکاران کم سن و سال در ترکیب تیم های شهرستانها بسیار جالب توجه بود و نشان دهنده ی رشد و توسعه ی روزافزون والیبال نشسته در سراسر کشور است. این وزشکاران جوان با انگیزه ی بالا و روحیه ی خوب در مسابقات حاضر شدند و آینده ی روشنی در پیش دارند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu