1403/5/17

کد خبر: 49616

1400-10-11 13:25:24

در گرندپری مراکش به دنبال ثبت بهترین رکورد هستم / بازی های پاراآسیایی هانگژو مسیری برای رسیدن به پاریس است

دارابیان گفت: رقابت های بین المللی مراکش فرصتی است تا عملکردم را بعد از پارالمپیک مورد ارزیابی قرار دهم.

الناز دارابیان ملی پوش دو و میدانی جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: در حال حاضر در اردوی تیم ملی به سر می برم و برای رقابت های بین المللی مراکش آماده می شوم. این رقابت ها فرصت خوبی است تا بتوانم بعد از پارالمپیک توکیو عملکردم را ارزیابی کنم.

وی ادامه داد: در مسابقات مراکش تلاش می کنم با ثبت یک رکورد خوب بتوانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم. پیش از این مسابقات، در رقابت های قهرمانی کشور که تحت نظارت IPC برگزار شد توانستم رکورد خوبی را ثبت کنم که امیدوارم این روند در مراکش هم تکرار شود.

ملی پوش پرتاب دیسک کشورمان افزود: بعد از این گرندپری مراکش، برای بازی های پاراآسیایی هانگژو آماده می شود. این بازی ها از اهمیت بالایی برای من برخوردار است چرا که فرصتی برای رسیدن به پارالمپیک پاریس است.

دارابیان تصریح کرد: تعویق زمان برگزاری مسابقات هانگژو فرصتی شد تا بتوانم بیشتر تمرین کنم. البته این موضوع درباره حریفانم هم صدق می کند اما من تلاش می کنم نسبت به خودم پیشرفت داشته باشم تا بتوانم از عنوان قهرمانی ام در دوره قبل دفاع کنم.

ملی پوش دو و میدانی در پایان گفت: از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون و کادر فنی تیم ملی برای حمایت ها و زحماتشان تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم تیم ملی دو و میدانی در رویداد پیش رو بهترین نتایج را کسب کند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu