1403/5/17

کد خبر: 49643

1400-10-11 13:25:24

در مسابقات گرندپری مراکش می خواهم رکورد خوبی ثبت کنم

محمدی‌ها گفت: در رقابت های گرندپری مراکش می خواهم رکورد خوبی را ثبت و عملکردم را ارزیابی کنم.

thl

آتنا محمدی های ملی پوش دو و میدانی جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: اردوهای متعددی را برای حضور قدرتمند در مسابقات گرندپری مراکش پشت سر گذاشتم و تمریناتم را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردم.

وی ادامه داد: بعد از بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین، گرندپری مراکش فرصتی است تا عملکردم را در یک میدان بین المللی ارزیابی کنم. برای اولین بار است که در مسابقات برون مرزی در رده سنی بزرگسالان شرکت می کنم.

محمدی ها افزود: در این مسابقات به دنبال ثبت رکورد خوبی هستم و تمام تلاشم را به کار می گیرم که بتوانم به این هدفم دست پیدا کنم و عملکردم را مورد ارزیابی قرار دهم.

پرتابگر وزنه تیم ملی کشورمان عنوان کرد: بعد از این مسابقات برای بازی های پاراآسیایی چین آماده می شوم و امیدوارم که در این میدان بتوانم مدال طلا را کسب کنم. مسابقات مراکش به کسب آمادگی ام برای بازی های پاراآسیایی کمک زیادی خواهد کرد و سعی می کنم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنم.

وی اظهار داشت: از طریق یکی از مربیانم با ورزش دو و میدانی جانبازان و معلولین آشنا شدم و بعد از تمرین های زیاد در این رشته همراه تیم ملی در بازی های پاراآسیایی جوانان شرکت کنم و اکنون راهی رقابت های گرندپری مراکش شوم.

ملی پوش دو و میدانی در پایان گفت: از خانواده ام، مسئولین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک و مربیانم برای حمایت هایی که داشتند تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم که با کسب نتیجه درخشان، بتوانم به بهترین شکل حمایت های آنها را جبران کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu