1403/5/16

کد خبر: 49968

1400-10-11 13:25:24

ملی پوشان مانند رزمندگان به دنبال اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

میرجلیلی گفت: تلاش ورزشکاران ما با رشادت های رزمندگان اسلام تفاوتی ندارد چرا که شما نیز مانند آنها برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بیان کرد: ما امروز این امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا هستیم. از کسانی قدردانی می کنم که در مقابله با دشمنان به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم و قامت به خم کردند تا قامت ما خم نشود، روی سخن من با رشادت ها و دلیری های رزمندگان، آزادگان، جانبازان و خانواده های ارجمند شهدا است.

وی ادامه داد: همزمان شدن هفته دفاع مقدس با ایام پایانی ماه صفر، می تواند این پیام امام حسین (ع)، (هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه) را برای ما یادآور کند. یعنی ما زیر بار حرف زور نمی رویم و رزمندگان ما این جمله را ثابت کردند.

میرجلیلی افزود: جنگ ایران با عراق نبود، بلکه آمریکا بود که جنگ را با ایران شروع کرد، زیرا او در طبس و کودتا شکست خورده بود، بنابراین شیطان بزرگ با کمک کشورها به جنگ ایران آمد تا به واسطه جنگ ما را شکست دهد، اما نمی دانست در این کشور مردان و زنانی هستند که در مکتب عاشورا پرورش یافتند و در مدرسه امام خمینی (ره) تربیت شده اند و ما با وجود فشارهای آمریکا و صدام در ۸ سال دفاع مقدس، توانستیم پیام انقلاب را در جنگ به دنیا صادر کنیم.

وی در بخش دیگر سخنانش به گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص گام دوم انقلاب فرمودند، نسل جوان ما قرار قدم بزرگی برای جهادی بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ بردارد. دفاع مقدس تجربه و الگوی موفقی است که رهبر معظم انقلاب نیز بر استفاده از این تجربه و الگو تاکید دارند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در پایان گفت: تلاش ورزشکاران ما با رشادت های رزمندگان اسلام تفاوتی ندارد چرا که شما ملی پوشان همانند آنها برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنید. میدان ورزش نیز میدان مبارزه است و جهاد شما نیز با ارزش است.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu