1403/5/16

کد خبر: 50007

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون

جلسه شورای مدیران فدراسیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این جلسه امروز دوشنبه چهارم مهر ماه، با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان، مشاوران و مدیران فدراسیون تشکیل شد.

اسبقیان در این جلسه بیان کرد: به روح بلند شهدا و امام عزیز شهدا درود و سلام می فرستم و یاد و خاطره شهیدان و هفته دفاع مقدس را گرامی می دارم. خوشبختانه توانستیم مراسم خوبی برای گرامیداشت این هفته عزیز در محل فدراسیون برگزار کنیم. هفته دفاع مقدس یادآوررشادت های رزمندگان دلیر کشورمان است. آنها که با روحیه شهادت طلبی، توکل و یاد خدا، اخلاص و الهام گرفتن از روحیات معنوی پیروزی در دفاع مقدس را رقم زدند.

وی ادامه داد: ما با اقتدار در جنگ پیروز شدیم و به دنیا نشان دادیم برای دفاع از ایران عزیز اسلامی از جان خود می گذریم.امروز هم تکلیف بر گردن ما است و باید از نظام و مقدسات اسلامی دفاع کنیم. اقتدار امروز از برکت دفاع مقدس و جانفشانی‌های رزمندگان و نشات گرفته از مکتب عاشورا است.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: با توجه به اهمیت هفته پارالمپیک و تربیت بدنی، باید ستاد برگزاری آن در فدراسیون تشکیل شود تا همانند گذشته این هفته ها به بهترین شکل برگزار گردد.

در ادامه حمیدی دبیر فدراسیون درباره اردوهای در حال برگزاری فدراسیون گزارشاتی را ارائه کرد و گفت: در رشته دو و میدانی کم توانان ذهنی رقابت های آسیا و اقیانوسیه را در پیش داریم. همچنین ملی پوشان والیبال آماده مسابقات جهانی می شوند و اردوی تیم ملی تیراندازی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان در حال برگزاری است.

همچنین در در این جلسه با توجه به دستورالعمل صادره از سوی معاون اول رئیس جمهور مبنی بر حذف هزینه های زائد و صرفه جویی در هزینه ها تاکید شد.

مدیران حاضر در خصوص برنامه های در دست اقدام واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu