1403/5/16

کد خبر: 50406

1400-10-11 13:25:24

بازدید رئیس پارالمپیک آسیا از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین

ماجد راشد، رئیس کمیته پارالمپیک آسیا، امروز سه شنبه در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، ماجد راشد رئیس و طارق سویی دبیر اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا امروز سه شنبه بیست و ششم مهر ماه با حضور در فدراسیون از امکانات و اردوی تیم ملی وزنه برداری بازدید کردند.

در مراسم امروز ورزشکاران پارازورخانه‌ای به انجام حرکات ورزشی این رشته پرداختند.

راشد از بخش های مختلف فدراسیون بازدید به عمل آورد و در نشستی با حضور رئیس فدراسیون حضور پیدا کرد.

رئیس فدراسیون در این دیدار بیان کرد: حضور شما همزمان با ۳ رویداد مهم شده است. در ابتدا هفته وحدت را به شما تبریک می گویم. روز گذشته، روز ملی پارالمپیک بود که شاهد جشن بزرگی در کشور و مجموعه ورزشی آزادی با حضور شما بودیم. همچنین امروز، روز ملی تربیت بدنی و ورزش است و خوشحال هستیم که این سه رویداد را در کنار شما هستیم.

وی ادامه داد: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، فضایی برای پرورش استعدادها و قهرمانان بزرگ پارالمپیک و پاراآسیایی است. همان طور که مشاهده کردید در فدراسیون کمپ تیم های ملی قرار دارد که اردوهای آماده سازی ملی پوشان را در این کمپ برگزار می کنیم.

اسبقیان افزود: این مجموعه به همت مرد بزرگی به نام محمود خسروی وفا ساخته شده است. خسروی وفا اقدامات ارزشمندی را برای ورزش جانبازان و معلولین انجام داده است. من و همکارانم تلاش می کنیم توسعه ورزش جانبازان و معلولین استمرار داشته باشد. ما به جنبش پارالمپیک اعتقاد داریم و ادامه دهنده این جنبش و مسیر حاج محمود خسروی وفا هستیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه توجه ویژه ای به ورزشکاران جانبازان و معلولین دارند و آنها را تشویق می کنند و این موجب دلگرمی برای ما و ورزشکارانمان است. از حضور شما و همراهانتان در این مجموعه تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم باز هم شاهد حضور شما باشیم.

در پایان این مراسم، هدایایی به رسم یادبود از سوی فدراسیون به ماجد راشد و طارق سویی اهدا شد.

رئیس اماراتی کمیته پارالمپیک آسیا روز شنبه به منظور سفری چهار روزه وارد کشور شد و امروز سه شنبه به امارات بازخواهد گشت.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu