1403/5/16

کد خبر: 50460

1400-10-11 13:25:24

جمهوری اسلامی ایران از قوی ترین کشورها در آسیا و جهان است / به قهرمانان شما افتخار می کنیم

ماجد راشد گفت: امروز فرصت شد تا با بازدید از فدراسیون از نزدیک با معنای روح ورزش پارالمپیک آشنا شویم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، ماجد راشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در بازدید امروز خود از فدراسیون بیان کرد: در ابتدا به نمایندگی از کمیته پارالمپیک آسیا به خاطر این دعوت و همچنین این فرصتی که به ما دادید تا بتوانیم با بازدید از محل کمپ تیم های ملی، از نزدیک با معنای روح ورزش پارالمپیک آشنا شویم، تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: این بازدید برای من و همکارانم در کمیته پارالمپیک آسیا بسیار حائز اهمیت است. چرا که ما همیشه می بینیم که جمهوری اسلامی ایران از قوی ترین کشورها در آسیا و جهان است. ما ورزشکاران زیادی از ایران در رویدادهای مختلفی در سرتاسر دنیا دیدیم. به قهرمانان شما افتخار می کنیم.

راشد افزود: امروز از نزدیک دیدیم که قهرمانان شما در چه فضایی تمرین می کنند و آماده مسابقات می شوند. معتقدم مسئولین کشور و مردم ایران نه تنها از ورزش بلکه از تمام ابعاد مختلف از جانبازان و معلولین حمایت می کنند. شما سیستم بسیار خوبی دارید و با برنامه ریزی حرفه ای که در اینجا انجام می شود شاهد تداوم موفقیت ها هستیم و ما می بینیم که نسل های مختلف می توانند در مسابقات عملکرد موفقی داشته باشند و دستاورد شما در بازی های پاراآسیایی بحرین نشان از همین امر است.

رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در پایان گفت: مجدد به شما تبریک می گویم و از شما تشکر و قدردانی می کنم. ما به محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران قول همکاری نزدیک را دادیم و به طور حتم با کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون شما همکاری نزدیکی خواهیم داشت.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu