1403/5/9

کد خبر: 5064

1400-10-11 13:25:24

قهرمان: روحیه ام با والیبال نشسته تغییر کرد/ دوست دارم عضو تیم ملی بشوم

فاطمه قهرمان، با ده سال سن، جوان ترین عضو تیم والیبال نشسته مشکی پوشان خراسان رضوی است.

قهرمان با همراهی تیمش موفق شد به عنوان نایب قهرمای رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته بانوان که به تازگی برگزار شد، دست یابد.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون گفت: نزدیک به یکسال است که در این رشته فعال شدم و همزمان مشغول به تحصیل در کلاس چهارم هم هستم.

قهرمان افزود: از طریق یکی از اقوام که در بخش داوری والیبال فعال است، با والیبال نشسته آشنا شدم از ابتدا زیر نظر خانم پروانه باغبانیان بودم و هم اکنون نیز شاگرد او در تیم مشکی پوشان خراسان رضوی هستم.

جوان ترین عضو تیم مشکی پوشان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: والیبال نشسته  رشته ی خیلی خوبی است و از وقتی در آن فعال شدم روحیه ام بسیار تغییر کرده و شاداب تر شده ام و نه تنها خللی در درسم ایجاد نشده بلکه توانستم برنامه ریزی های دقیق تری داشته باشم و به تحصیلم لطمه نخورد و هفته ای سه جلسه هم تمرین می کنم.

وی در پایان گفت: این مسابقات دومین تجربه ی من به حساب می آید و خوشحالم که توانستم در کنار سایر بازیکنان کسب تجربه کنم و امیدوارم روزی برسد که بتوانم درمسابقات بزرگ تر به عنوان ملی پوش حضور داشته باشم و از مربی ام و همین طور پدر و مادر تشکر می کنم که در این مسیر من را همراهی کردند.

فاطمه قهرمان، دوست و همی تیمی خوبی دارد که در طول مصاحبه همراهی اش می کرد؛ زهرا سالاری 12 ساله که با اینکه تنها دو سال از فاطمه بزرگ تر است، اما حواسش به کم سن و سال ترین عضو تیم بود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu