1403/5/16

کد خبر: 50824

1400-10-11 13:25:24

حضور دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون

وزیر ورزش و جوانان امروز با حضور در محل فدراسیون از تمرینات ملی پوشان والیبال نشسته بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، دکتر سجادی وزیرو دکتر تقی زاده سرپرست دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان، دکتر نوروزی نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون پزشکی ورزش امروز شنبه هفتم آبان ماه در فدراسیون حضور یافتند و از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته مردان بازدید کرد.

در این مراسم اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، کشاورزنوری مدیر فرهنگی، عسگری مدیر حراست و شکری مدیر اداری و پشتیبانی فدراسیون حضور داشتند.

در ابتدا اسبقیان رئیس فدراسیون ضمن عرض خیر مقدم به وزیر ورزش و هیئت همراه شان بیان کرد: دکتر سجادی از افتخارآفرینان ورزش کشور هستند و امروز فرصتی شد تا در خدمت وزیر ورزش، دکتر تقی زاده و دکتر نوروزی باشیم.

رئیس فدراسیون گفت: در این مدت دکتر تقی زاده به جهت بحث صدور روادید تیم ملی ما را همراهی کردند و در این زمینه با دستورات لازم خود کمک کردند تا بتوانیم روادید تیم ملی را دریافت کنیم.

در ادامه هادی رضایی سرمربی تیم ملی کشورمان عنوان کرد: مسابقات قهرمانی جهان را در پیش داریم که در این رویداد سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ توزیع می شود. تیم ملی والیبال نشسته مردان ۸ دوره توانسته عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را کسب کند. همچنین هفت قهرمانی پارالمپیک هم کسب کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: بانوان هم در پارالمپیک شرکت کردند و پنجم شدند. البته آنها در چهار سال گذشته هیچ حضوری در مسابقات بین‌المللی نداشتند و اکنون دوم آسیا هستند. تیم بانوان می تواند رشد کند و توان لازم را برای موفقیت دارد.

سرمربی تیم ملی بیان کرد: مردان تیم ملی از ۹ استان و بانوان از ۸ استان دور هم جمع شده‌اند. که این نشان از پتانسیل بالای کشورمان در رشته والیبال نشسته دارد. مطمئن هستم رنکینگ بانوان ارتقا می یابد. مردان حقشان قهرمانی است، اما قول نمی‌توان داد. تنها تفکر ملی پوشان ما بالا بردن پرچم کشور عزیز مان ایران و خوشحال کردن مردم است.

عکاس: جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu