1403/5/16

کد خبر: 50995

1400-10-11 13:25:24

ایران آماده تکرار قهرمانی در مسابقات جهانی والیبال نشسته

ملی پوشان والیبال نشسته کشورمان برگزاری مسابقه تدارکاتی با تیم ملی والیبال آلمان را در نخستین روز تمرین مثبت ارزیابی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ حمید رضا عباسی ملی پوش والیبال نشسته بعد از برگزاری اولین مسابقه تدارکاتی در نخستین روز تمرین افزود: تمرین بسیار خوب و عالی بود. با اینکه قبلا تورنمنت نداشتیم اما بچه ها با آمادگی کامل در این مسابقه تمرینی شرکت کردند و نشان دادند که از نظر ذهنی و بدنی آمادگی کامل دارند.

سید محمدحسین حسینی دیگر ملی پوش والیبال نشسته تیم ایران اولین تمرین کشورمان مقابل تیم آلمان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: با تیم آلمان ۴ ست بازی کردیم و توانستیم این تیم قدرتمند را در این مسابقه تمرینی ببریم. شرایط اقلیمی اینجا با ایران تفاوت دارد. چند روزی زمان می برد تا بدن های ما با شرایط آب و هوایی محیط هماهنگ شود با این حال ما در  ۹۰ درصد آمادگی هستیم و تا شروع مسابقات به شرایط ایده آل می رسیم.

جمال نظری ملی پوش والیبال نشسته کشورمان انگیزه تیم های حاضر در این مسابقات را بسیار بالا ارزیابی کرد و اظهار داشت: انگیزه همه تیم های حاضر در مسابقات جهانی بالاست، تمام تیم ها هم از نظر فنی و هم از نظر بدنی خوب هستند اما ما هم تیم ایران، قهرمان جهان هستیم. همه با آمادگی کامل برای کسب موفقیت در این مسابقات حاضر شده ایم و از عنوان قهرمانی خود دفاع می کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu