1403/5/9

کد خبر: 5107

1400-10-11 13:25:24

اولین دوره رقابت های آزاد فوتبال هفت نفره

 

اردشیر ماهینی، سرپرست انجمن فوتبال معلولین، از برگزاری اولین دوره رقابت های آزاد فوتبال هفت نفره خبر داد.

وی با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون گفت: اولین دوره مسابقات آزاد فوتبال هفت نفره به میزبانی فارس و در شهر شیراز برگزار می شود و 16 تیم برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی  کرده اند.

ماهینی ا فزود: با توجه به پیش رو بودن مسابقات قهرمانی آسیا که سال آینده به میزبانی ایران و در جزیره کیش برگزار می شود، لازم است تا تیم ملی هر چه سریعتر تشکیل شود و به همین منظور رقابت های آزاد فرصت بسیار خوبی است تا ظرفیت تمام استانها رصد شده و بازیکنان سراسر کشور بتوانند توانمندی خود را در مسابقات به نمایش بگذارند و شانس خود را برای ورود به تیم ملی امتحان کنند.

سرپرست انجمن فوتبال معلولین خاطر نشان کرد: این مسابقات با قوانین رقابت های قهرمانی کشور برگزار می شود و هر استان می تواند تنها از بازیکنان بومی خود استفاده کند.

وی گفت: تیم های شرکت کننده در این مسابقات از روز شنبه، 4 اسفند ماه وارد شیراز می شوند و پس از برگزاری جلسه فنی در خصوص نحوه برگزاری رقابت ها و گروه بندی ها تصمیم گیری می شود. مسابقات نیز از روز 5 تا 10 اسفند ماه برپا خواهد بود.

ماهینی اعلام کرد: تیم های بوشهر، خوزستان، کرمانشاه، فارس، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گیلان، مازندران یک ، مازندران دو، کردستان، مرکزی، قم، آذربایجان غربی و زنجان، در اولین دوره مسابقات آزاد حضور دارند.

سرپرست انجمن فوتبال معلولین در پایان افزود: پس از برگزاری این مسابقات و بررسی کادر فنی، ورزشکاران مورد نظر به تیم ملی دعوت خواهند شد و اولین اردوی تیم ملی در سال جدید و احتمالا از اردیبهشت ماه، برگزار می شود.

اولین دوره رقابت های آزاد فوتبال هفت نفره از 5 تا 10 اسفند ماه در مجموعه فرهنگی، ورزشی ایثار شهر شیراز برگزار خواهد شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu