1403/5/16

کد خبر: 51240

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: مطمئنم تیم ملی والیبال نشسته قهرمانی خود را تکرار می کند

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: امیدوارم دوباره ملی پوشان والیبال نشسته پرچم جمهوری اسلامی ایران را در بوسنی به اهتزاز در آورند و قهرمانی خود را تکرار کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ اسبقیان رئیس فدراسیون در دیدار با کاردار موقت سفارت جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: بسیار خوشحالم که در خدمت شما هستیم. بعد از ورود به بوسنی، از روز اول با دوستانمان در سفارت در ارتباط بودیم و این فرصت فراهم شد.

او افزود: همانطور که می دانید تیم ملی والیبال نشسته پرافتخارترین تیم قرن شناخته شد و هادی رضایی هم به عنوان موفق ترین مربی معرفی شد. این تیم همیشه پرافتخار بوده و من مطمئنم این موفقیت با قهرمانی دوباره ملی پوشان در بوسنی تکرار خواهد شد. در بخش بانوان، والیبالیست ها در حال کسب تجربه هستند. تیم دو و میدانی در مسابقات آسیا و اقیانوسیه موفق به کسب ۲ مدال طلا در استرالیا شده اند.

اسبقیان افزود: داوران پرافتخار زیادی هم در عرصه ورزشی داریم که از جمله آنها می توان به آقایان فیروزی و اکرمی و خانم احدی اشاره داشت که در این مسابقات حضور دارند. دکتر نوروزی نایب رئیس کمیته ملی المپیک هم در این مسابقات تیم را همراهی کرده و کارهای پزشکی ورزشی را انجام می دهند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: موفقیت های قهرمانان و ورزشکاران ما همیشه مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار دارد و همیشه آنها را مورد توجه ویژه قرار می دهند. حضور مسئولان سفارت در جمع ملی پوشان باعث دلگرمی همه تیم شد و من از این بابت از مسئولان سفارت تشکر می کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu