1403/5/15

کد خبر: 51318

1400-10-11 13:25:24

با پیروزی مقتدرانه برابر برزیل، تیم ملی والیبال نشسته مردان اولین سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرد

اسبقیان گفت: تیم‌های ملی والیبال نشسته ایران با نام "شهید آرمان علی وردی و آرتین سرایداران" عملکرد موفقی در رقابت‌های جهانی داشتند و مردان کشورمان اولین سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اسبقیان رئیس فدراسیون پس از موفقیت‌های تیم ملی والیبال نشسته در رقابت‌های جهانی بیان کرد: خدای بزرگ را شاکرم که تیم‌ ملی والیبال نشسته مردان و بانوان جمهوری اسلامی ایران با نام "شهید آرمان علی وردی و آرتین سرایداران" در رویداد جهانی ۲۰۲۲ بوسنی عملکرد موفقی داشته است.

وی ادامه داد: اولین کسب سهمیه پارالمپیک پاریس را که اتفاق بسیار ارزشمندی است به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران که همواره ورزشکاران جانباز و معلول را مورد لطف و عنایت خود قرار دادند، تبریک عرض می کنم.

اسبقیان افزود: تیم ملی مردان کشورمان با عملکردی موفق در یک دیدار مهیج توانست تیم ملی برزیل را ۳ بر صفر شکست دهد و جواز ورود به پارالمپیک پاریس را بدست آورد.

وی عنوان کرد: به امید خدا فرداشب شاهد دیدار بین تیم ‌های ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران و تیم ملی بوسنی در مرحله فینال خواهیم بود که به طور حتم با آمادگی مطلوبی که در تیم ملی والیبال نشسته مردان وجود دارد و با دعای خیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ملت شریف ایران، تیم ملی پر افتخار قرن بتواند عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورد.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: موفقیت ارزشمند تیم ملی والیبال نشسته مردان را در کسب نخستین سهمیه پارالمپیک پاریس به وزیر محترم وزارت ورزش جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و همچنین همکاران وزارت ورزش جوانان و کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک تبریک عرض می کنم و امیدوارم با قهرمانی در رقابت‌های جهانی، بتوانیم دل رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و مردم شریف کشورمان را شاد کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu