1403/5/9

کد خبر: 5306

1400-10-11 13:25:24

مجمع سالیانه عمومی و عادی هیات گیلان برگزار شد

مجمع سالیانه عمومی و عادی هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان گیلان با حضور علی صمیمی، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار شد.

  

علی صمیمی در این مراسم گفت: هیات های استانی بازوان فدراسیون هستند و باید فضای مناسبی را برای گسترش ورزش همگانی در استان ها فراهم کنیم و جانبازان و معلولینی که در خانه ها هستند را وارد عرصه ورزش کنیم، چرا که در حوزه بهداشت و درمان هزینه های بالایی می شود اما اگر بتوان این هزینه ها را صرف مناسب سازی شرایط برای حضور این قشر در ورزش کرد، قطعا نتایج بهتری حاصل می شود.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور، با اشاره به مشکلات موجود جهت دسترسی جانبازان و معلولین به مراکز ورزشی، خاطرنشان کرد: نیازمند افزایش منابع مالی جهت ایجاد زیرساخت های ورزش های همگانی برای جانبازان و معلولین هستیم. قطعا کمک مردم نیز می تواند در این بخش راهگشا باشد و منجر به توسعه ورزش های همگانی در فدراسیون جانبازان و معلولین شود.

غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جانبازان معلولین کشور نیز، با اشاره به تعامل بسیار خوب بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل بهزیستی استان، عنوان کرد: در حوزه ایثارگری، نباید بالا رفتن سن عاملی برای کنار گذاشتن ورزش شود.

وی جانبازان و ایثارگران را قهرمانان واقعی این مملکت دانست و گفت: خوشبختانه جانبازان و معلولان در همه رشته های ورزشی حرفی برای گفتن دارند و در المپیک ریو شاهد درخشش آنان در رشته های والیبال نشسته، بدن سازی و وزنه برداری بودیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون جانبازان و معلولین کشور، با بیان اینکه مقوله ورزش جانبازان و معلولین نباید به قهرمانی در عرصه های ملی و بین المللی خلاصه شود، تصریح کرد: باید تلاش کنیم جانبازان و معلولین از خانه بیرون بیایند و به فکر سلامت خود باشند.

جعفرزاده عمده مشکل جانبازان و معلولین را مباحث هزینه ای دانست و یادآور شد: بی تردید در صورت تامین مالی این قشر از جامعه، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و لذا سازمان بهزیستی و امور جانبازان این موضوع را پیگیری کنند.

نماینده رشت در مجلس، ورزش را پیشگیری از درمان دانست و خاطرنشان کرد: 4 میلیارد تومان برای فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کشور در بودجه پیش بینی شده است و لذا سال 97، سال خوبی برای ورزش جانبازان و معلولین خواهد بود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu