1403/5/14

کد خبر: 53297

1400-10-11 13:25:24

بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اردوی تیم های ملی جانبازان و معلولین

امیرسرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، امروز جمعه سی ام دی ماه امیر سرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه سرهنگ زمانی به دعوت رسمی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با حضور در فدراسیون از اردوی تیم های ملی بسکتبال با ویلچر مردان و تیراندازی بازدید کردند.

اسبقیان رئیس فدراسیون در دیدار امروز فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض خیر مقدم، بیان کرد: به روح بلند شهدا و امام عزیز شهدا سلام و صلوات و درود می فرستم و سلامتی رهبر معظم انقلاب را از درگاه احدیت خواستارم. بسیار روز خوبی برای ما و تیم های ملی ما بود. حضور سرباز ولایت و برادر بسیار ارزشمندم امیر سرتیپ واحدی خاطراتم در استان آذربایجان شرقی را زنده کرد.

وی ادامه داد: حضور شما باعث خوشحالی و افتخار برای ما و فدراسیون است و به طور حتم در روند رسیدن ما به اهداف مان موثر خواهد بود. روز خاطره انگیزی را برای ملی پوشان و همکارانم رقم زدید و امیدوارم که باز هم شاهد حضور شما در فدراسیون باشیم تا ملی پوشان والیبال نشسته ما که قهرمان جهان هستند و همچنین قهرمانان دو و میدانی و وزنه برداری ما نیز بتوانند با شما دیدار داشته باشند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: از شما و سرهنگ زمانی برای حضور در فدراسیون و بازدید از اردوهای تیم های ملی تشکر و قدردانی می کنم.

امیرسرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران تیراندازی و بسکتبال با ویلچر از تلاش های همه دست اندرکاران فدراسیون و انجمن های بسکتبال با ویلچر و تیراندازی تشکر و قدردانی نمود.

در این بازدید امیر سرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ماکت هواپیمای جنگی را به فدراسیون اهدا کرد و همچنین تندیس پهلوان زنده یاد سیامند رحمان از سوی فدراسیون به فرمانده نیروی هوایی ارتش اهدا شد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu