1403/5/14

کد خبر: 53359

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: مراسم دهه مبارک فجر امسال را با شکوه تر برگزار خواهیم کرد

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در جلسه شورای مدیران به برگزاری باشکوه تر برنامه های دهه مبارک فجر امسال در فدراسیون و هیئت های استانی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، صبح امروز شنبه یکم بهمن ماه جلسه شورای مدیران با حضور رئیس، دبیر و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون بیان کرد: به روح بلند شهدا و امام عزیز شهدا سلام و صلوات و درود می فرستم و سلامتی رهبر معظم انقلاب را از درگاه احدیت خواستارم. ایام مبارک دهه فجر را در پیش داریم و می بایست برنامه های این ایام را امسال در فدراسیون و همچنین در هیئت های استانی با شکوه تر و پررنگ تر برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این ایام به طور حتم رقابت های قهرمانی کشور وزنه برداری و دیگر مسابقات با نام جام فجر برگزار خواهد شد و همچنین تلاش می کنیم با خانواده معظم شهدا دیدار داشته باشیم و همگام با جامعه ورزش کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کنیم تا سد مستحکمی در برابر جنگ ترکیبی و شناختی دشمن باشیم.

رئیس فدراسیون گفت: روز گذشته فرصت شد در خدمت امیر سرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران باشیم و این دیدار باعث خوشحالی و افتخار ما و ملی پوشان شد. تمام تلاش ما این است تا زمان بازی های پاراآسیایی هانگژو اینگونه بازدیدها در فدراسیون ادامه داشته باشد و با توجه به تحریم ناجوانمردانه اتحادیه اروپا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش خواهیم کرد که در فدراسیون میزبان یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشیم. این کار اتحادیه اروپا نشان از استیصال و درماندگی آنها دارد و مطمئن هستم که سپاه قهرمان ما از این تحریم هم با قدرت عبور خواهد کرد.

در پایان مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های انجام شده واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu