1403/5/14

کد خبر: 53566

1400-10-11 13:25:24

بررسی عملکرد تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین با حضور سرمربی و رئیس انجمن

عملکرد تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین با حضور سرمربی و رئیس انجمن در جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، چهارمین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون با حضور اسبقیان، حمیدی، نصیری، حسین پور، عسگری، کشاورز نوری، گیلانی نژاد، محمدزاده، حسینی اعضای ستاد و توکلی سرمربی تیم ملی و رضازاده رئیس انجمن وزنه برداری امروز سه شنبه یازدهم بهمن ماه با هدف بررسی وضعیت تیم ملی و ملی پوشان وزنه برداری برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در جلسه بیان کرد: خوشبختانه حسین توکلی و حسین رضا زاده از قهرمانان المپیکی هستند که ورزش قهرمانی را زندگی کردند و تمام این لحظات را تجربه کردند و به همین جهت صحبت های آنها از لحاظ فنی قابل توجه است. من از عملکرد کادر فنی و انجمن راضی هستم و خوشحالم که در کنار افتخارآفرینان کشورمان هستید و با وجود شما و ستاره هایی که در تیم ملی داریم منتظرنتایج درخشان از سوی ملی پوشان در بازی های پاراآسیایی هانگژو خواهیم بود.

در ادامه جلسه حسین توکلی سرمربی تیم ملی ضمن بیان نقطه نظرات خود درباره وضعیت تک تک ملی پوشان، گفت: باتوجه به اینکه رقابت های جهانی سال آینده در کشور امارات برگزار می شود، حضور در رویداد جام جهانی فزاع، فرصتی شد تا علاوه بر بررسی وضعیت ملی پوشان، با شرایط کشور میزبان آشنا شویم و پیش بینی بهتری برای مسابقات جهانی داشته باشیم. از حمایت های مسئولین فدراسیون برای ایجاد این فرصت تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین ایران سابقه درخشانی در رویدادهای بین المللی دارد و این نشان از ظرفیت بالای تیم ملی دارد و ما می توانیم در مسابقات آینده با تداوم حمایت های فدراسیون و تلاش ملی پوشان کارهای بزرگتری را انجام دهیم. بعد از جام جهانی امارات ریکاوری خوبی داشتیم و بر اساس برنامه ریزی، برای مسابقات پیش رو آماده می شویم.

توکلی افزود: باتوجه به اینکه وزنه برداری از رشته هایی است که احتمال آسیب دیدگی در آن بالا است، حضور یک ماساژور تخصصی برای تیم ملی الزامی است تا میزان مصدومیت ها کمتر شود و ملی پوشان برای مهار وزنه با مشکلی مواجه نشوند.

سرمربی تیم ملی گفت: سطح رکوردها و شرایط مسابقات و قوانین تغییر کرده است و ما تلاش می کنیم تا بتوانیم با وجود این تغییرات بهترین نتایج را در بازی های پاراآسیایی، رقابت های جهانی و پارالمپیک پاریس بدست آوریم.

در پایان جلسه، حسین رضا زاده رئیس انجمن عنوان کرد: مباحث و شرایط ملی پوشان به طور کامل از سوی سرمربی تیم ملی بیان شد. امیدوارم حسین توکلی با هدایت ملی پوشان باعث تداوم افتخار آفرینی های تیم ملی در مسابقات آینده شود.

گفتنی است حسین توکلی با حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور به بررسی شرایط فنی و میزان آمادگی سایر ورزشکاران و شناسایی استعدادها خواهد پرداخت.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu