1403/5/9

کد خبر: 5359

1400-10-11 13:25:24

 برگزاری رقابت های چند جانبه والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر قهرمانی استان 

هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان اصفهان اقدام به برگزاری رقابت های قهرمانی استان بسکتبال با ویلچر و مسابقات چند جانبه والیبال نشسته نمود.

رقابت های بسکتبال با ویلچر به مناسبت آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور 7 تیم  به همت هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان، اداره ورزش و اردویی بنیاد شهید و امورایثارگان از بهمن ماه سال جاری آغاز شد و پس از انجان رقابت های مرحله گروهی به میزبانی نجف آباد و خمینی شهر، تیم های مخابرات اصفهان، نجف آباد، آسیب دیدگان نخاعی و ایثار به مرحله پایانی راه یافتند.

مسابقات مرحله نهایی نیز در سالن شهید میثمی اصفهان برگزار شد و تیم مخابرات اصفهان توانسبت به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و تیم های نجف آباد، آسیب دیدگان نخاعی و ایثار به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

از نکات قابل توجه این مسابقات حضور مربیان باسابقه و شناخته شده ورزش جانبازان و معلولین در کسوت مربیان چهار تیم راه یافته به مرحله پایانی بود. کمال مقدادی، محمد پاکروان، مسعود پناهی و مازیار میرعظیمی به عنوان مربیان این چهار تیم هدایت ورزشکاران را بر عهده داشتند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات مسئولین ورزش استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین استان اصفهان و پیشکسوتان ورزشی حضور داشتند و به کلیه تیم های شرکت کننده تجهیزات تخصصی بسکتبال با ویلچر و به تیم های برتر حکم و کاپ قهرمانی اهدا شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu