1403/5/14

کد خبر: 54095

1400-10-11 13:25:24

حضور میلیونی ملت شریف ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد مردم پای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ایستاده اند

اسبقیان گفت: ملت قهرمان و سلحشور ایران عزیز اسلامی به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با حضور میلیونی در سراسر کشور، شگفتی ساز شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران امروز یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در ابتدا جلسه بیان کرد: یوم الله ۲۲ بهمن را در حالی سپری کردیم که ملت قهرمان و سلحشور ایران عزیز اسلامی به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با حضور میلیونی خود در سراسر کشور، شگفتی ساز شدند تا به استکبار جهانی، آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیست نشان دهند که اغتشاشات و تحرکات خفاشان شب روی اراده ملت غیور ایران تاثیری ندارد.

وی ادامه داد: مردم شریف ایران دیروز نشان دادند پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا ایستاده اند و جامعه ورزش سرافراز کشور با حضور در راهپیمایی نشان داد که با وجود فریب خوردگی برخی از سلبریتی ها، پای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ایستاده است.

اسبقیان افزود: از خانواده بزرگ ورزش جانبازان و معلولین و همکاران ولایت مدارم در فدراسیون که روز گذشته در سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند تشکر و قدردانی می کنم. روز گذشته همراه با دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان در میز کار وزارت در راهپیمایی حاضر شدیم تا دیدار مردمی انجام شود و سپس در غرفه وزارت ورزش شرکت کردیم.

وی اظهار کرد: روز گذشته مردم با پرچم خوشرنگ جمهوری اسلامی در راهپیمایی حضور یافتند که این اقدام بسیار ارزشمند است چرا که به جهانیان ثابت کرد که مردم ایران به نظام و رهبر معظم انقلاب پایبند هستند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به لحاظ قداست مانند حرم است و جامعه ورزش نگاه خاص و ویژه ای به این فدراسیون دارد و ما هم تلاش می کنیم تا از این حرم به خوبی در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محافظت کنیم و شرایط را برای افتخار آفرینی ملی پوشان فراهم نماییم.

در ادامه نشست امروز، حمیدی دبیر فدراسیون بیان کرد: در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه ای دارد که این مصوبه دارای ۱۸ بند است و خوشبختانه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در اجرای آن پیشتاز است و امیدوارم که همین روند با همکاری پرسنل و تیم های ملی ادامه دار باشد.

در پایان مدیران حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات در حال انجام واحدهای خود در فدراسیون ارائه کردند.

تقدیر از دبیران برتر هیئت های استانی و همچنین پیگیری صورتجلسه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی جهت ارائه به ستاد از مصوبات جلسه امروز بود.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu