1403/5/14

کد خبر: 54200

1400-10-11 13:25:24

دکتر کاظمی پور: هیچ استعدادی را در ورزش جانبازان و معلولین نادیده نخواهیم گرفت / با ارتقا دانش فنی بانوان در وزنه برداری، باید برای پارالمپیک و پاراآسیایی آماده شویم

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در رقابت‌های قهرمانی کشور وزنه برداری بانوان جانباز و معلول، این رویداد را فصلی جدید در برنامه های تحولی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، دکتر مریم کاظمی پور در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری بانوان، جام فجر، از برگزاری این رویداد و تلاش فدراسیون برای اجرای برنامه های توسعه ای در حوزه ورزش بانوان، به ویژه در این رشته قدردانی کرد.

وی ادامه داد: به عوامل اجرایی، کادر فنی، سرپرستان و جناب آقای اسبقیان رئیس فدراسیون عرض خداقوت و خسته نباشید دارم که این رویداد را در شرایط فنی مطلوب برگزار کردند.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین حضور عزام الزوعبی، نماینده IPC و ناظر مسابقات را حاکی از اهمیت این رویداد در کشورمان دانست.

وی در ادامه با ابراز خوشحالی از اینکه اولین حضورش به عنوان نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک ، در جمع بانوان وزنه بردار است، بیان کرد: این حضور را به فال نیک می گیرم و ان شالله در ادامه مسیر و برنامه های تحولی که با کمک اعضا هیئت اجرایی در بخش بانوان برنامه ریزی و تدوین شده بتوانیم آغازی برای کسب موفقیت در تمامی رشته ها از جمله وزنه برداری باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره زنده سیامند رحمان قهرمان پارالمپیک در رشته وزنه برداری را گرامی داشت و افزود: این ورزشکار برجسته کشورمان با هربار پیروزی لبخند و شادی را به مردم عزیزمان هدیه می کردند و باور دارم در جایگاه ابدی اش، روحشان قرین آرامش است.

دکتر کاظمی با اشاره به حضور ۵۰ بانوی وزنه برداری در مسابقات قهرمانی کشور ، با مثبت خواندن این تعداد، بیان کرد: جذب حداکثری علاقمندان به این رشته می توانند آینده این رشته در حوزه قهرمانی به ویژه برای شرکت در بازی های پاراآسیایی و کسب جواز حضور در بازی پارالمپیک ۲۰۲۴ را تضمین کند.

وی ادامه داد: ما در نظر داریم در تمامی رشته های ورزشی که ظرفیت و پتانسیل لازم را داریم ، هیچ استعدادی را نادیده نگیریم.

وی با جوان خواندن وزنه برداری و پاراوزنه برداری در بخش بانوان گفت: انتظار داریم برادران بزرگواری که یک روز درکسوت ورزشکار و‌ امروز در کسوت مدیر یا مربی در عرصه ورزش قهرمانی انجام وظیفه می کنند دانش فنی خود را به مربیان و داوران  وکادر فنی بانوان انتقال دهند.

دکتر کاظمی پور در بخش دیگری از سخنانش به قول دکتر سجادی مبنی برای استقلال ورزش بانوان اشاره کرد و گفت: امیدوارم با دستیابی به بالاترین دانش فنی در بخش های مختلف ورزش بتوانیم در ورزش بانوان به خودکفایی برسیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu