1403/5/14

کد خبر: 54819

1400-10-11 13:25:24

بازدید رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه از اردوی تیم‌های ملی والیبال نشسته

حجت الاسلام رجائی نیا رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور امروز در فدراسیون حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، حجت الاسلام رجائی نیا رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه مهندس نوری تمیز امروز دوشنبه هشتم اسفند ماه با حضور در محل فدراسیون با ملی پوشان تیم‌های ملی والیبال نشسته مردان و بانوان دیدار و گفتگو کردند.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این بازدید بیان کرد: ایام و اعیاد ماه شعبان را به ورزشکاران افتخار آفرین والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران و همچنین حجت الاسلام رجائی نیا از مدیران ارشد سازمان برنامه و بودجه کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم. حجت الاسلام رجائی نیا عنایت خاصی به ورزش، به ویژه ورزش جانبازان و معلولین دارند و امروز فرصتی شد تا در کنار ورزشکاران والیبال نشسته در خدمت رئیس امور فرهنگ گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور باشیم.

وی ادامه داد: مطمئن هستم که حضور حجت‌الاسلام رجائی نیا در توسعه ورزش جانبازان و معلولین موثر خواهد بود. همچنین از برادر عزیزم مهندس نوری تمیز که سال‌هایی که در استان‌ها بودم، او نگاه ویژه ای به ورزش به خصوص در مناطق محروم داشت و از او برای حضور در فدراسیون تشکر می کنم.

رئیس فدراسیون گفت: ملی‌پوشان والیبال نشسته از پر افتخارترین ورزشکاران جانباز و معلول هستند که چند ماه گذشته هم در رقابت های جهانی حضور داشتند و با وجود اینکه تیم ملی مردان بوسنی هم به دنبال کسب جام قهرمانی بود اما عملکرد خوب کادر فنی و ملی پوشان ما باعث شد جام به تیم ملی ایران برسد.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در این دیدار بیان کرد: تیم ملی والیبال نشسته مردان تنها تیمی است که در سی و چند سال گذشته ۸ دوره قهرمان جهان، ۷ دوره قهرمان پارالمپیک شده است و در رنکینگ نخست جهان قرار دارد و بانوان ما هم در پارالمپیک ریو جایگاه پنجم را کسب کردند. در جمع ما امروز جانبازان امنیت را هم داریم و امیدوارم که جانبازان مدافعان حرم هم وارد رشته والیبال نشسته شوند. تا روز به روز تیم ملی ما قوی تر شود.

سرمربی تیم ملی گفت: والیبال نشسته ما در یازدهمین دوره جهانی تمام تیم ها را با بالاترین نتیجه شکست دادیم و در سال های گذشته هرگز از سکو دور نشدیم و تیم ما ترکیبی از جوانان و با تجربه ها است. من از حمایت های فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک از والیبال نشسته تشکر می کنم. باعث افتخار که تیم ملی والیبال نشسته مردان همیشه روی سکو بوده است. ورزشکاران ما هر کدام سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند که در میادین جهانی پرچم مقدس‌جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورند و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران را طنین انداز کردند و امروز ورزشکاران جانباز و معلول و همین مربیان این حوزه باعث افتخار خودشان و مردم کشورمان هستند.

مریم ایرانمنش مربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در این بازدید گفت: اعیاد شعبانیه را تبریک و تهنیت عرض می کنم. امروز بهترین دوران ورزشی ام را سپری می کنم و امیدوارم با حمایت‌های فدراسیون بتوانیم در میادین بین المللی نتایج درخشانی را رقم بزنیم.

گفتنی است در این مراسم به مناسبت روز جانباز هدایایی با حضور حجت‌الاسلام رجائی نیا به ۳ جانباز تیم ملی والیبال نشسته مردان اهدا شد. همچنین در پایان مراسم امروز تندیسی از سوی رئیس فدراسیون به حجت‌الاسلام رجائی نیا اهدا شد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu