1403/5/14

کد خبر: 55240

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: برگزاری جشنواره ورزش های جانبازان و معلولین در استان ها فرصتی برای توسعه ورزش همگانی و شناسایی ورزشکاران مستعد است

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در جلسه شورای مدیران گفت: سال آینده با برگزاری جشنواره ورزشی در استان فضا را برای رشد ورزش همگانی و شناسایی ورزشکاران مستعد فراهم خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران امروز شنبه بیستم اسفند ماه با حضور رئیس، دبیر و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در ابتدای جلسه بیان کرد: ایام و اعیادی را که پشت سر گذاشتیم به شما تبریک و تهنیت عرض می کنم و آرزوی سلامتی و توفیق برای شما دارم. بر اساس هماهنگی های انجام شده هفته گذشته در مجامع انتخاباتی استان های چهارمحال و بختیاری و همدان به خوبی برگزار شد. در استان چهارمحال و بختیاری رضایی به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد که از جانبازان عزیز و ورزشکاران سابق بسکتبال با ویلچر است و من ضمن تشکر و قدردانی از زحمات برادر ارزشمندم قربان پور، برای رضایی در این امر خطیر آرزوی توفیق دارم.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه برای برگزاری مجمع انتخاباتی همدان به این استان سفر کردیم و فرصتی شد تا پایان سال را با زیارت شهیدان سرلشگر همدانی، سردار چیت سازیان و سردار شمسی پور به پایان ببریم. در این مجمع رحیمی به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد که از جوانان بسیار با انگیزه است. در این مجمع از زحمات قربانیان رئیس پیشین هیئت قدردانی کردیم و امیدوارم که با حضور رحیمی شاهد پیشرفت و توسعه ورزش جانبازان و معلولین در همدان باشیم. همچنین پس از برگزاری هیئت در منزل دکتر حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حضور یافتیم و ضمن دیدار با او، از حاج جلال حاجی بابایی پدر برادران شهید ابوالقاسم و علیرضا حاجی بابایی تقدیر کردیم.

رئیس فدراسیون افزود: روز گذشته نیز به منظور عیادت از علی کشفیا جانباز سرافراز و رئیس انجمن والیبال نشسته به تبریز سفر کردم. امیدوارم که با دعای خیر شما سلامتی و بهبودی کامل به او برگردد و شاهد حضورش در ورزش جانبازان و معلولین باشیم. برای او و همچنین ستوده نژاد مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و دیگر همکارانم در وزارت ورزش و جوانان آرزوی سلامتی و بهبودی کامل را دارم.

اسبقیان عنوان کرد: قول داده بودم در زمان حضورم در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به تمام استان ها سفر کردم که با وجود شیوع بیماری کرونا این موضوع در ابتدا به تعویق افتادم اما تا امروز توانستم در ۲۷ استان حاضر شوم و تلاش می کنم که در ابتدای سال آینده نیز به استان های باقی مانده سفر کنم و به تعهدی که دادم عمل نمایم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اتمام بیماری کرونا می توانیم در سال آینده جشنواره ورزشی را در استان ها برگزار کنیم تا علاوه بر توسعه ورزش همگانی، ورزشکاران مستعد را شناسایی نماییم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: تمامی واحد ها برنامه های سال ۱۴۰۱ خود را مورد ارزیابی قرار دهند و در این هفته پایانی با انجام کلیه امور، اقدامات امسال خود را به پایان ببرند.

حمیدی دبیر فدراسیون گفت: پیگیر بحث درآمدزایی فدراسیون هستیم و در این خصوص جلساتی را هم برگزار کردیم. واحد مدیریت ورزشی تقویم ورزشی سال ۱۴۰۲ را برای ارائه در آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون باید ارائه کند تا بتوانیم مصوبات آن را در جلسه مشخص کنیم. لیست بلند تیم های اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو در حال تدوین نهایی است تا به کمیته ملی پارالمپیک ارائه شود.

مدیران حاضر در این جلسه، گزارشی از اقدامات واحدهای خود ارائه کردند.

در پایان این جلسه مقرر شد، با توجه به اهمیت هفته درختکاری، نهالی در فدراسیون کاشته شود و هیئت های استانی نیز مستندات خود را در زمینه کاشت نهال به فدراسیون ارائه دهند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu