1403/5/14

کد خبر: 55278

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: هدف از تشکیل ستاد، بررسی عملکرد تیم های ملی، حفظ و ارتقا جایگاه و رصد حریفان است

نخستین جلسه ستاد بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اولین جلسه ستاد بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس فدراسیون با حضور اسبقیان، حمیدی، نصیری، حسین پور، عسگری، سید باقری، گلشنی، کشاورز نوری، گیلانی نژاد، محمدزاده، حسینی اعضای ستاد امروز سه شنبه بیست و سوم اسفند ماه برگزار شد.

در این جلسه وضعیت تیم های تیراندازی، والیبال نشسته، وزنه برداری، دو و میدانی، بسکتبال با ویلچر و شنا به جهت کسب سهمیه و شانس مدال آوری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه گفت: امروز نخستین نشست ستاد بازی های پارالمپیک پاریس را تشکیل دادیم و این نشان می دهد که ما از بحث کسب سهمیه و حضور پرقدرت در این بازی ها غافل نیستیم و با بررسی وضعیت تیم های ملی و رصد حریفان به دنبال درخشش کاروان کشورمان در این رقابت ها هستیم.

وی ادامه داد: این جلسات فرصتی برای تبادل نظر است. دکتر کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک به درستی گفتند که بخشی از رویدادها، رقابت ورزشکاران و کادر فنی تیم ها است و بخش دیگر رقابت تفکرهای مدیرت ورزشی دنیا است و این نشان می دهد که مدیرت تا چه اندازه تاثیر گذار است.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: امیدوارم که جلسات موثری را برگزار کنیم و با عنایت خدواند متعال شاهد تداوم موفقیت های ورزشکارانمان در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس باشیم.

در پایان این جلسه مقرر شد، اولین نشست ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو در سال ۱۴۰۲ با حضور کادر فنی و مسئولین انجمن شنا به جهت بررسی این رشته برگزار شود. همچنین در خواست برگزاری رقابت های تیراندازی تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک و با حضور کلاسبند بین المللی در سال آینده از دیگر مصوبات نشست امروز بود.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu