1403/5/14

کد خبر: 55287

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه عمومی رئیس فدراسیون با کارکنان در پایان سال

نشست عمومی رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با کارکنان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه عمومی رئیس فدراسیون با حضور دبیر، نایب رئیس بانوان، مدیران و کارکنان صبح امروز سه شنبه بیست و سوم اسفند ماه برگزار شد.

در ابتدای جلسه، حجت الاسلام داعی به بیان حدیثی از امام صادق (ع) پرداخت و گفت: امام صادق (ع) ۳ لحظه را از سخت ترین لحظات برای انسان بیان کردند، اول لحظه مرگ، دوم حضور در روز محشر و سوم آماده شدن برای پاسخگویی به محضر خداوند است. البته انسان می تواند با گرفتن حلالیت و انجام کارهای نیک خود را برای این لحظه ها آماده کند.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم امسال، سال ظهور امام زمان (ع) باشد و سال بسیار خوبی را برای همه مسلمین جهان از خداوند متعال خواستارم.

در ادامه نشست، اسبقیان رئیس فدراسیون بیان کرد: به روح بلند شهدا و امام عزیز شهدا سلام، صلوات و درود می فرستم و از خداوند متعال سلامتی رهبر عظیم الشان انقلاب را مسئلت می نمایم.

وی ادامه داد:سال ۱۴۰۱ با تمام تلاش ها و دلسوزی همکاران در حال پایان یافتن است، کارهای مهمی در طول امسال انجام شد، ۴ سهمیه پارالمپیک پاریس در رشته های والیبال نشسته و تیراندازی بدست آمد و به طور حتم در سال جدید هم این کسب سهیمه ها ادامه خواهد داشت. حضور خانم نصیری نایب رئیس بانوان در هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک هم افتخار دیگری است که در سال ۱۴۰۱ رقم خورد. تلاش ها در واحدهای مختلف فدراسیون صورت گرفت، که بازخورد آن سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و طنین انداز شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن سوی مرزها بود.

رئیس فدراسیون افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود می فرمایند ورزش قهرمانی ارزش افزوده دارد. این ارزش به لحاظ اقتدار، سلامت و ایجاد نشاط در جامعه است و هرچه نشاط و شادابی در جامعه پررنگ تر شود به لحاظ روحی و روانی تاثیر بیشتری خواهد داشت.

وی بیان کرد: تمام این تلاش ها برای این است که فرمایش رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کنیم. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سخنان خود می فرمایند من از کسی که ورزش نمی کند در دل گله مند هستم و من همه را به ورزش توصیه می کنم.امام راحل نیز فرمودند من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم.

اسبقیان اظهار داشت: تلاش ها و اقدامات ما در راستای حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان است. زمانی که تیم ملی ایران در رویدادی پیروز و قهرمان می شود تمام افراد جامعه خوشحال می شوند و این یعنی ورزش یک پدیده اجتماعی است و اثرگذاری بالایی دارد.

وی تصریح کرد: از تمام شما تشکر می کنم و تلاشم بر این است که نسبت به ورزش جانبازان و معلولین و همکارانم وظیفه ام را به خوبی عمل می کنم. تمام موفقیت هایی که حاصل شده نتیجه تلاش های شما است.در مسیر خدمت به ورزش جانبازان و معلولین گاها اختلاف نظر ایجاد می شود اما یکدیگر را حلال کنیم و به توسعه ورزش این حوزه همانند گذشته کمک کنیم.

رئیس فدراسیون افزود: شرایط جنگ ترکیبی تمام عیار را در کشور تجربه می کنیم. شرایط سختی است. امروز اهمیت جهاد تبیین بیشتر تر از گذشته است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تمام دوران دفاع مقدس در جبهه ها حضور داشتند. اگر جهاد تبیین نباشد مردم آگاهی لازم را پیدا نمی کنند. در جنگ نهروان در زمان خلافت امیر المومنین حضرت علی (علیه السلام) آدم ها با تبلیغات معاویه سست شدند. ما نباید سست عنصر باشیم و با موضع گیری درست باید از رهبر معظم انقلاب حمایت کنیم.امروز ما هم این شرایط را می بینیم، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود می گوید رهبر انقلاب را تنها نگذارید.

وی در ادامه بیان کرد: سال ۱۴۰۲ سال پرکاری به جهت حضور در رویدادهای بین المللی است و امیدوارم بتوانیم با کمک خداوند متعال و تاسی از حضرت ابوالفضل العباس (ع) و ائمه اطهار (علیه السلام) و تلاش مضاعف شما بار دیگر شاهد درخشیدن تیم های ملی جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی باشیم.

اسبقیان افزود: خوشحالم که در فدراسیون این فرصت فراهم است که بتوانیم از حضور حجت الاسلام داعی و دیگر مربیان فرهنگی بهره لازم را ببریم. همکاران بسیار خوبی در فدراسیون حضور دارند. از بردار ارزشمندم حمیدی دبیر فدراسیون تشکر و قدردانی می کنم که شبانه روز با احساس مسئولیت بالا و دلسوزی در کنار ورزش جانبازان و معلولین است.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: یاد و نام شهدای عزیز، پهلوان همیشه خندان سیامند رحمان را گرامی میدارم و به روح بلند آنها سلام وصلوات می فرستم و آرزوی سلامتی و سالی توام با موفقیت برای شما و خانواده های محترمتان از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم که با دعای خیر شما شاهد بهبودی کامل علی کشفیا جانباز سرافراز و رئیس انجمن والیبال نشسته کشورمان و همچنین حادثه دیدگان سانحه سقوط هلی کوپتر وزیر ورزش و جوانان باشیم.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu