1403/5/9

کد خبر: 5563

1400-10-11 13:25:24

امیری: در پرتاب وزنه رکوردی بهتر از مسابقات جهانی لندن به ثبت رساندم/ در رقابت های دیسک و نیزه هم شرکت می کنم

حامد امیری، ملی پوش تیم دو ومیدانی جانبازان و معلولین ایران موفق شد روز گذشته در رقابت های پرتاب وزنه به نشان طلا دست یابد و اولین عنوان قهرمانی کاروان را به نام خود ثبت کند.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در این خصوص گفت: بعد از مسابقات جهانی لندن که تابستان امسال برگزار شد، تمرینات مداوم و منظمی را داشتم و خوشبختانه با آمادگی خوبی در این رقابت های شرکت کردم. در مسابقات روز گذشته که در پرتاب وزنه بود، توانستم با رکورد 11 متر و 20 سانتی متر به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم و به نسبت رکورد مسابقات جهانی لندن، که پرتابی به میزان 11 متر و 17 سانتی متر بود، ارتقا رکورد داشتم و اختلافم با نفر دوم مسابقات فزاع بیش از 4 متر بود.

امیری گفت: بهترین نفرات پارالمپیک و مسابقات جهانی در رقابت های فزاع شرکت کرده اند و سطح مسابقات بسیار خوب است. امشب هم در رقابت های پرتاب دیسک به میدان می روم و در پرتاب نیزه هم مسابقه ی دیگری را پیش رو دارم و امیدوارم اگر شرایط خوب پیش برود بتوانم رکورد خودم در این دو ماده را نیز ارتقا بدهم.

قهرمان طلایی رقابت های فزاع خاطر نشان کرد: از زحمات مربی خوبم آقای بهمن رضایی که تمریناتم را زیر نظر وی انجام داده ام تشکر می کنم و امیدوارم با کسب نتایج خوب از این مسابقات برای حضور در رقابت های پیش رو از جمله بازی های پاراآسیایی جاکارتا و بازی های پارالمپیک توکیو آماده شوم.

شب گذشته حامد امیری در جریان رقابت های پرتاب وزنه کلاس F54 موفق شد به نشان طلا دست پیدا کند و امروز نیز در مسابقات پرتاب دیسک با حریفان خود روبرو می شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu