1403/5/13

کد خبر: 55847

1400-10-11 13:25:24

قدس پاره تن اسلام است و غاصبان هرچه زودتر باید این مکان شریف را ترک کنند

اسبقیان گفت: امروز جامعه ورزش در صفوفی بهم پیوسته در روز جهانی قدس حضور پیدا کرده است تا بگوید قدس پاره تن اسلام است و غاصبان هرچه زودتر باید این مکان شریف را ترک کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،اظهار داشت: روز جهانی قدس را گرامی میدارم و به روح پاک تمامی شهدای حوزه مقاومت از جمله سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سلام و صلوات می فرستم.

وی افزود: امروز جامعه ورزش در صفوفی بهم پیوسته در روز جهانی قدس حضور پیدا کرده اند و‌ می خواهند به دنیا و تروریسم صهیونیست و حامی آمریکایی اش بگویند که قدس متعلق به جهان اسلام و پاره تن مسلمانان است.

اسبقیان در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در این باره اشاره کرد و گفت :روز جهانی قدس، تجلی وحدت، انسجام و اتحاد ملی است. امروز همه ملت‌های مستضعف جهان برعلیه مستکبرین به ویژه آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب و ستمگر اسرائیل بانگ برمی دارند و فریاد می‌زنند مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست غاصب و حامیان اروپایی شان.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: فلسطین عزیز باید هرچه زودتر در اختیار مسلمان قرار بگیرد و غاصبان این سرزمین باید آن‌را ترک کنند و مسلمانان جهان تا آخرین لحظه پای این خواسته خواهند ایستاد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu