1403/5/13

کد خبر: 56016

1400-10-11 13:25:24

نشان تختی به روح اله رستمی رسید / هاشمیه متقیان در جمع برترین‌‌ها قرار گرفت

اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران » با حضور مدیران سازمان صداوسیما، مدیران ارشد ورزش و بزرگان ورزش کشور، در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مراسم جشنواره «قهرمان ایران» با حضور دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و معاونین وزارت ورزش و جوانان، مسئولین سازمان صداوسیما،خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان، عسگری مدیر حراست و شکری مدیر اداری و پشتیبانی فدراسیون، هاشمیه متقیان و آتنا محمدی‌هاملی پوشان دو و میدانی و روح اله رستمی ملی پوش وزنه برداری جانبازان و معلولین، مسئولین فدراسیون‌های ورزشی، پیشکسوتان عرصه ورزش امشب چهارشنبه سی ام افروردین ماه برگزار شد.

در این مراسم نشان تختی به روح اله رستمی ملی پوش وزنه برداری رسید و هاشمیه متقیان ملی پوش دو و میدانی کشورمان به عنوان برترین ورزشکار زن از نگاه هیئت داوران جشنواره انتخاب شد.

 جشنواره قهرمان ایران، در قالب برنامه تلویزیونی در طول اسفند و فروردین ماه در دو بخش اصلی یا جوایز مردمی شامل برترین ورزشکار مرد و زن، برترین مربی زن و مرد، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ورزشی و قهرمان فردا به نظر سنجی مردمی گذاشته شد. در پایان این نظرسنجی و در طول یک ماه، بیش از چهار و نیم میلیون رأی مردمی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که نامزدهای برگزیده در هر بخش در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی شدند.

عکس: سعید خلیلی (پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان)

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu