1403/5/13

کد خبر: 56187

1400-10-11 13:25:24

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در ترویج مسائل فرهنگی پرچمدار است

میرجلیلی گفت: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین همیشه در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) گام برداشته و به فرمان رهبر عظیم الشأن انقلاب لبیک گفته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در جلسه صبح امروز مسئولین فدراسیون با انجمن ها و کادر فنی تیم های ملی ضمن آرززوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: عید سعید فطر را به شما تبریک عرض می کنم. از ریاست فدراسیون برای تشکیل این جلسه ارزشی قدردانی می کنم. این فدراسیون در ترویج مسائل فرهنگی پرچمدار است و این برای جامعه ورزش کشور افتخار است. فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین همیشه در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) گام برداشته و به فرمان رهبر عظیم الشأن انقلاب لبیک گفته است.

وی ادامه داد: بیش از چهل سال است که دشمن دست از نظام مقدس جمهوری اسلامی نکشیده است و در سال گذشته پهلوانان واقعی عرصه ورزش در دام دشمن قرار نگرفتند و خوش درخشیدند. رویدادهای بزرگی امسال و سال آینده در پیش داریم. شما در میادین بین المللی نماینده مقدس جمهوری اسلامی و سفیر انقلاب اسلامی هستید.

میرجلیلی افزود: حراج انگشتر توسط روح اله رستمی نشان از مکتب شهید سلیمانی دارد. شما باید با رفتار و اخلاق تون انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کنید. کادر فنی و مسئولین انجمن در هدایت ورزشکاران نقش بسزایی دارند و شما می توانید به ملی پوشان ما کمک کنید که در دام دشمن قرار نگیرند.

وی اظهار داشت: احترام تیم ملی والیبال نشسته به مادر شهید بابایی و سجده بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی این پیام را دارد که ما باید در کدام مسیر حرکت کنیم. شهدا پهلوانان واقعی ما هستند ما باید مکتب و شخصیت شهید سردار سلیمانی را تبیین کنیم تا ورزش ما معنویات را به دنیا نشان دهد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: قهرمانان ما، افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و ما باید از سرمایه هایمان دفاع و حمایت کنیم. شهدا برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان رفتند و امروز شما هم ادامه دهنده مسیر آنها هستید و امیدوارم باز هم شاهد افتخار آفرینی شما در میادین بین المللی باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu