1403/5/13

کد خبر: 56661

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: طرح یاران سلیمانی فرصتی برای شناسایی و حضور جانبازان مدافع حرم، امنیت و مرزها در عرصه ورزش است

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران امروز در فدراسیون حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه ای با حضور سردار سرتیپ پاسدار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران، کریمی جانباز سرافراز کشورمان، اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر و مدیران فدراسیون برگزار شد که در این نشست گزارشی از عملکرد فدراسیون در بازی‌های پاراآسیایی، مسابقات پارالمپیک و رقابت‌های بین المللی ارائه شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این نشست بیان کرد: خدا را شاکرم که امروز فرصتی شد تا در کنار سرباز ولایت، یادگار هشت سال دفاع مقدس سردار سرتیپ پورجمشیدیان، دکتر کریمی و میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران هستیم. این فدراسیون زاده انقلاب اسلامی است و پس از دفاع مقدس، فضایی فراهم شد تا جانبازان در کنار معلولین در عرصه ورزش برای کشور افتخار آفرینی کنند.

وی افزود: در تمامی مسابقات، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نگاه ویژه ای به ورزشکاران جانباز و معلول داشتند و فرمودند"یک نکته‌ی اساسی که در مورد ورزش قهرمانی معلولین و جانبازان هست، این است که نشان‌دهنده‌ی به کار انداختن ظرفیّتهای پنهانِ موجود در وجود انسان است.".

رئیس فدراسیون در پایان گفت: در راستای شناسایی جانبازان مدافع حرم، امنیت و مرزها، ستادی با نام یاران سلیمانی تشکیل شده است که به دنبال اجرای آن هستیم تا جانبازان سرافراز کشورمان همچنان عرصه ورزش باشند. اگر هیئت ورزش جانبازان و معلولین در نیروی زمینی سپاه پاسداران تشکیل شود فرصتی است تا در راستای اجرای این طرح و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدامات خوبی صورت گیرد.

گفتنی است در پایان تندیسی به یادگار از سوی اسبقیان رئیس فدراسیون به سردار سرتیپ پورجمشیدیان اهدا شد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu