1403/5/13

کد خبر: 56712

1400-10-11 13:25:24

حضور جانبازان در بین ورزشکاران باعث افزایش معنویت در تیم‌های ملی می‌شود

سردار سرتیپ پاسدار پورجمشیدیان گفت: سجده تیم ملی والیبال نشسته مردان بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار ارزشمند است و در میان جامعه تاثیر فرهنگی و معنوی عمیقی داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، سردار سرتیپ پاسدار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران بیان کرد: خیلی خوشحالم که خداوند توفیق داد تا امروز در این فدراسیون و جمع شما باشم. در بین ورزشکاران جانباز و معلول نشاط و انگیزه خاصی وجود دارد و آنها با وجود مشکلات جسمی، با اراده بالای خود تلاش کردند برای کشور افتخارآفرینی ‌کنند.

وی ادامه داد: سجده تیم ملی والیبال نشسته مردان بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار ارزشمند است و در میان جامعه تاثیر بزرگ فرهنگی و معنوی عمیقی داشت. حفظ ارزش‌ها و مباحث فرهنگی در ورزش بسیار حائز اهمیت است و آمادگی جسمانی در کنار مرام پهلوانی است که معنا پیدا می‌کند و این نکته در بین ورزشکاران این فدراسیون به خوبی دیده میشود.

سردار سرتیپ پورجمشیدیان افزود: حضور پیشکسوتان برای ورزش برکت است. اکنون جانبازان مدافع حرم و امنیت می‌توانند وارد دنیای ورزش شوند و ما با شناسایی آنها می‌توانیم استعدادهای تازه ای را به ورزش جانبازان و معلولین معرفی کنیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: حضور جانبازان در بین ورزشکاران باعث افزایش معنویت در تیم‌های ملی می‌شود و امیدوارم با شناسایی جانبازان جوان، پشتوانه خوبی برای ورزش این حوزه ایجاد کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu