1403/5/13

کد خبر: 57070

1400-10-11 13:25:24

اعزام تیم ملی والیبال نشسته به قزاقستان قطعی نیست

گیلانی نژاد گفت: اعزام تیم ملی والیبال نشسته به قزاقستان قطعی نیست و اولویت فدراسیون شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، محمدمهدی گیلانی‌نژاد سرپرست مدیر ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط مربوط به اعزام تیم ملی والیبال نشسته مردان به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و بازی‌های پاراآسیایی و همچنین به لحاظ مدیریت منابع مالی و اولویت‌بندی سفرها، اولویت نخست فدراسیون شرکت در بازی‌های پاراآسیایی است و در حال حاضر حضور تیم ملی والیبال نشسته در قزاقستان قطعی نیست و در حال بررسی است.

وی درباره اعزام تیم ملی والیبال نشسته به رقابت‌های قزاقستان گفت: در تمام بخش‌های کشور موضوع مدیریت منابع مالی باید رعایت و امور بر اساس اولویت‌ها اجرایی شود. ما به همین دلیل باید اولویت‌بندی کنیم. ما هم به پیشرفت و توسعه والیبال نشسته علاقه داریم و در این راستا قهرمانی کشور این رشته را برگزار خواهیم کرد، اما در خصوص اعزام تیم‌ها، اولویت اعزام به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو است و موضوع اعزام والیبال نشسته به مسابقات قزاقستان هم در حال بررسی است و اعزام آنها قطعی نیست و این تصمیم مشترک بخش فنی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون است.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu