1403/5/13

کد خبر: 57112

1400-10-11 13:25:24

جلسه شورای مدیران برگزار شد

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون صبح امروز شنبه سی ام اردیبهشت ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه بیان کرد: ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را تبریک و تهنیت عرض می کنم. در حال حاضر مسابقات انتخابی تیم ملی شطرنج جانبازان و معلولین در فدراسیون در حال برگزاری است و امیدوارم که ملی پوشان ما در این رشته بتوانند در بازی های پاراآسیایی هانگژو مدال های خوشرنگی را بدست آورند و برای کاروان کشورمان افتخار آفرینی کنند.

وی ادامه داد: در خصوص موضوع دوره های مربیگری در رشته های تیراندازی، بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته و دو و میدانی می بایست واحد آموزش لیست مدرسان را مشخص و سپس بر اساس قوانین وزارت ورزش و جوانان دوره ها را برگزار نماید.

رئیس فدراسیون گفت: به سوم خرداد ماه نزدیک می شویم، روزی که یادآور فتح خرمشهر قهرمان است که بسیار موضوع ارزشمندی است و به طور حتم در فدراسیونی که جایگاه یادگاران هشت سال دفاع مقدس است، مراسمی به مناسبت سالروز سوم خرداد ماه برگزار خواهیم کرد. چرا که بعد فرهنگی و بعد قهرمانی بالهای موفقیت ورزشکاران هستند.

حمیدی دبیر فدراسیون گفت: به دنبال راه اندازی بخش فیزیوتراپی فدراسیون هستیم و یکسری اقدامات در این زمینه انجام شده است. همچنین پیگیر برگزاری رقابت های قهرمانی کشور والیبال نشسته مردان و دو و میدانی رده جوانان و نوجوانان هستیم و در خصوص مسابقات والیبال نشسته استان گیلان اعلام آمادگی برای میزبانی کرده است که شرایط آن را بررسی خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون عنوان کرد: باتوجه به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور شنا و دو و میدانی باید در جلسه ستاد وضعیت آنها را به لحاظ ملی پوشان و کادر فنی مشخص نماییم.

مدیران حاضر در این جلسه، گزارشی از عملکرد واحدهای خود ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu