1403/5/12

کد خبر: 57476

1400-10-11 13:25:24

بررسی و ارزیابی وضعیت تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر آقایان و بانوان در ستاد بازی‌های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون

جلسه ستاد بازی‌های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون امروز با هدف بررسی آخرین وضعیت تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر آقایان و بانوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، نهمین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون امروز دوشنبه هشتم خرداد ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان، اعضای ستاد، رئیس، دبیر و نایب رییس بانوان انجمن و سرمربی تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر آقایان و بانوان برگزار شد.

در ابتدا جلسه اسبقیان رئیس فدراسیون گفت: ما امروز اینجا حضور داریم تا با اخذ بهترین تصمیم ها به موفقیت و رشد تیم‌های ملی کمک کنیم. ملی پوشان ما در میادین بین المللی برای موفقیت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند به همین دلیل است که ما همه با هم باید به تیم‌های اعزامی کمک کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشند. من از عملکرد دستیار سرمربی تیم ملی آقایان رضایت دارم و از او حمایت می کنم و برای مردان بسکتبال با ویلچر کشورمان در رقابت‌های جهانی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

در ادامه جلسه حمیدی دبیر فدراسیون بیان کرد: تقویم ورزشی فدراسیون در سال ۱۴۰۲ نوشته شده است و تلاش می کنیم با توجه به بودجه ای که در اختیار داریم رقابت‌های قهرمانی کشور و لیگ را برگزار نماییم.

در این جلسه مطالبی درباره برنامه ها و مسابقات پیش روی تیم‌های ملی از سوی محمدزاده دبیر ستاد ارائه شد.

همچنین مسئولین انجمن و سرمربی تیم‌ ملی بانوان گزارشی از آخرین وضعیت ملی پوشان، برنامه اردوها، تغذیه و موارد دیگر ارائه کردند.

در ادامه این جلسه دستیار سرمربی تیم ملی بیان کرد: تیم ملی در حال حاضر ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه ها است و باتوجه به پیگیری هایی که انجام دادیم، پیش از آغاز رقابت های جهانی، در کشور امارات دیدار تدارکاتی با تیم های حاضر در این مسابقات مانند کانادا خواهیم داشت تا با آمادگی کامل حاضر شویم و بتوانیم به اهداف فدراسیون و تیم ملی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: امسال به لحاظ برگزاری مسابقات جهانی و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس، بازی های پاراآسیایی هانگژو، مسابقات AOZ بسیار برای بسکتبال حائز اهمیت است و امیدوارم تیم‌های ملی ما بتوانند نتایج خوبی در این رویدادها بدست آورند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu