1403/5/12

کد خبر: 57882

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: طرح یاران شهید سپهبد سلیمانی در خراسان شمالی اجرایی می شود

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: طرح یاران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ۳۱ استان اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون امروز دوشنبه بیست و دوم خرداد ماه پس از برگزاری مجمع عمومی هیئت خراسان شمالی به همراه شاکری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و ایمنی رئیس هیئت با ناهیدی معاون سیاسی امنیتی و شیرزاد مشاور استاندار خراسان شمالی دیدار و گفتگو کردند.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این دیدار بیان کرد: طرح یاران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت کمیته ملی پارالمپیک برنامه ریزی شده است و در این طرح ما به دنبال شناسایی جانبازان زیر ۴۰ سال مدافع حرم و امنیت و مرزها هستیم تا ورزشکاران مستعدی را به دنیا ورزش جانبازان و معلولین معرفی کنیم.

رئیس فدراسیون گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری ( مدظله‌العالی) در فرمایشات شان توجه ویژه ای به ورزشکاران جانباز و معلول دارند، این طرح فرصتی برای توسعه و پیشرفت ورزش این حوزه است و این طرح در ۳۱ استان کشور اجرایی خواهد شد و امیدوارم با همکاری و حمایت اداره کل ورزش و جوانان و استانداری در خراسان شمالی این طرح را اجرایی کنیم.

در ادامه این نشست، ناهید معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی ضمن اعلام حمایت از اجرای طرح یاران شهید سلیمانی در خراسان شمالی گفت: تمام دستگاه های استان آمادگی اجرای این طرح را دارند و به طور حتم پیگیر عملیاتی شدن طرح یاران شهید سلیمانی در خراسان شمالی خواهیم بود.

عکس: احمد حافظی راد

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu