1403/5/12

کد خبر: 58071

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: ستاد طرح یاران شهید سپهبد سلیمانی در کل کشور تشکیل می شود

با حضور مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و استان مازندران، جلسه ستاد طرح یاران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، ستاد طرح یاران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان مازندران امروز یکشنبه بیست و هشتم خرداد ماه، با حضور اسبقیان رئیس و حمیدی دبیر فدراسیون، دکتر کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران و سرهنگ غفارپور مسئول تربیت بدنی سپاه استان، مهدوی رئیس، قلندری عضو هیئت رئیسه و دیگر مسئولین هیئت بعد از مجمع عمومی هیئت استان برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه بیان کرد: طرحی تحت عنوان یاران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط کمیته ملی پارالمپیک طراحی شده است. ستاد این طرح در کل کشور تشکیل شده است و جلسه ای با حضور نمایندگان ستاد بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروهای مسلح، تربیت بدنی نیروی زمینی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جانبازان سرافراز کشورمان در عرصه ورزش خوش درخشیدند و افتخار آفرینی های زیادی داشتند. درصد زیادی از آنها اکنون در سمت پیشکسوتی، مربیگری و دیگر بخش ها فعال هستند. اما در حال حاضر عزیزانی که در دفاع از مرزها، حرم و امنیت به افتخار جانبازی نائل شدند می توانند با حضور در عرصه ورزش باز هم افتخار آفرین باشند.

اسبقیان افزود: بر همین اساس این ستاد در تهران تشکیل شده است و مقرر شد ستاد متناظر با تهران در سایر استان های کشور نیز تشکیل شود. مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران رئیس ستاد و رئیس هیئت به عنوان دبیر ستاد استان است و اداره کل ورزش و جوانان، مدیر تربیت بدنی سپاه و نیروهای مسلح استان عضو ستاد هستند تا با ایجاد هماهنگی میان این مجموعه ها، جانبازانی که از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می شوند، کلاسبندی پزشکی آنها انجام شود و با استعدادیابی، مسیر برای ورود آنها به عرصه ورزش مهیا شود.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: در خصوص اجرای این طرح، کشور به چند منطقه تقسیم خواهد شد و هر بخش را یکی از اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک برعهده خواهد گرفت تا جانبازان را برای افتخار آفرینی وارد دنیای ورزش کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu