1403/5/12

کد خبر: 58512

1400-10-11 13:25:24

ارشدی هدایت انجمن شنا جانبازان و معلولین را برعهده گرفت /گلشنی به عنوان مسئول کمیته همگانی و محمدزاده به عنوان سرپرست نایب رئیس بانوان انجمن وزنه برداری منصوب شدند

نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین صبح امروز در سالن جلسات فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران صبح امروز یکشنبه یازدهم تیرماه با حضور رئیس، دبیر و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه بیان کرد: ایام اعیاد قربان و غدیر را تبریک عرض می کنم. ارشدی همواره منشأ خدمات ارزشمندی در فدراسیون بوده است. با توجه به سیاست های کمیته ملی پارالمپیک و نگاه ویژه ای که دکتر کارگری رئیس کمیته به رشته های مدال آوری مانند شنا دارند و دانش و تجربه ارشدی، تصمیم گرفتیم هدایت انجمن شنا را به ایشان بسپاریم. برای رسیدن به اهدافمان باید از افراد با تجربه استفاده کنیم تا بتوانیم عملکرد موفقی داشته باشیم. امیدوارم که از این پس، با حضور ارشدی در انجمن شنا، شاهد موفقیت های بیشتر این رشته در میادین بین المللی باشیم.

رئیس فدراسیون گفت: اقدامات ارزشمند و به موقع نتیجه خود را نشان می دهند مانند پیام پر مهر دکتر کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک درباره گزارش عملکرد واحد فرهنگی فدراسیون، که نشان از توجه ویژه مسئولین به فعالیت های این فدراسیون دارد.تیم ملی والیبال نشسته ما در گروه آقایان و بانوان در قزاقستان حضور دارد و تیم ملی دو و میدانی جهت کسب سهمیه پارالمپیک فردا عازم پاریس خواهد بود و امیدوارم که با دعا خیر شما و ملت شریف ایران عزیز اسلامی ملی پوشان ما با دست پر به کشور برگردند و شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان باشیم.

حمیدی دبیر فدراسیون عنوان کرد: ایام خجسته اعیاد قربان و غدیرخم را تبریک عرض می کنم. در حال حاضر با کمک شکری مدیر اداری و پشتیبانی فدراسیون به دنبال تهیه تجهیزات تخصصی برای تیم های اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو هستیم که تلاش می کنیم با کمترین هزینه این هدف محقق شود. شورای آموزش و پژوهش تشکیل شده و پس از تشکیل شورای ورزش همگانی، اولین جلسات را برگزار خواهیم کرد تا در این زمینه وارد فاز عملیاتی شویم.

ارشدی سرپرست انجمن شنا جانبازان و معلولین گفت: نزدیک به ۳۰ سال است به حوزه ورزش جانبازان و معلولین خدمت می کنم. از اسبقیان رئیس فدراسیون و دکتر کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای اعتمادشان تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون بتوانیم عملکرد موفقی برای انجمن و تیم ملی رقم بزنیم.

مدیران حاضر در این جلسه گزارشی درباره اقدامات واحدهای خود ارائه کردند.

گفتنی است در این نشست اسبقیان ضمن آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون، احکام گلشنی مسئول کمیته ورزش همگانی فدراسیون، ارشدی سپرست انجمن شنا و محمدزاده سرپرست نایب رئیس بانوان انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین را اهدا کرد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu