1403/5/11

کد خبر: 59279

1400-10-11 13:25:24

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون امروز برگزار شد

یکصد و نود و چهارمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این نشست امروز یکشنبه یکم مرداد ماه با حضور آقایان اسبقیان، حمیدی، آذرنوش، نگارنده، مدبر،غزالیان، سیدباقری، مزجی، حسین پور، خانم نصیری برگزار شد.

در ابتدا جلسه اسبقیان ضمن گرامی‌داشتن ایام محرم الحرام، به بیان گزارشی از عملکرد تیم ملی دو و میدانی در رقابت‌های جهانی پاریس پرداخت و گفت: ملی پوشان ما در فرانسه عملکرد خیلی خوبی داشتند. حامد امیری هم به دلیل تغییر کلاسبندی نتوانست در مسابقات شرکت کند. البته فلسفه ورزش در حوزه جانبازان و معلولین حفظ و ارتقا سلامت جسم آنها است که خوشبختانه حامد امیری با توجه به تمرینات ورزشی مستمر به این مهم رسیده است و با بهبود وضعیت عضلاتش، کلاسبندی او تغییر کرد و مطمئن هستیم که او در کلاس جدید خود در بازی های پاراآسیایی هانگژو موفق خواهد شد.

رئیس فدراسیون بیان کرد: ملی پوشان ما در مسابقات جهانی پاریس پس از کسب هر پیروزی و موفقیت بر پرچم مقدس‌جمهوری اسلامی ایران ادای احترام و سجده کردند که بسیار با ارزش است. من در تمام مسابقات در کنار ورزشکاران حضور داشتم. آنها بارها رکورد آسیا و جهان را شکستند و افتخارآفرینی کردند.

در ادامه این نشست، حمیدی دبیر فدراسیون درباره فعالیت های یکماه اخیر فدراسیون در بخش قهرمانی اعم از برگزاری اردوهای آمادگی تیم‌های ملی شنا، بوچیا و دیگر رشته‌ها گزارشی را بیان کرد و قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته مردان در مسابقات آسیایی را با ترکیب ۵۰ درصدی حضور جوانان یکی از دستاوردهای مهم فدراسیون دانست و گفت: مردان و بانوان والیبال نشسته در رقابت های قهرمانی آسیا عملکرد خیلی خوبی داشتند. همچنین تیم ملی شنا عازم مسابقات قهرمانی جهان در انگلیس است و پس از آن، تیم ملی وزنه برداری مردان و بانوان ما ابتدای شهریور ماه راهی مسابقات قهرمانی جهان امارات می شود.

دبیر فدراسیون همچنین با اشاره به زمان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون، انجام انتخابات کمیسیون های ورزشکاران و مربیان و داروان را در نیمه مرداد ماه از اقدامات پیشروی فدراسیون خواند.

حمیدی در پایان درباره تشکیل اولین جلسه کمیسیون آموزش و پژوهش و مصوبات این کمیسیون مطالبی را بیان نمود.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu