1403/5/11

کد خبر: 59330

1400-10-11 13:25:24

بررسی و ارزیابی وضعیت تیم‌ ملی بسکتبال با ویلچر آقایان در ستاد بازی‌های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون

جلسه ستاد بازی‌های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون امروز با هدف بررسی آخرین وضعیت تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر آقایان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون امروز دوشنبه دوم مرداد ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان، اعضای ستاد، سرمربی و مربی تیم‌ ملی بسکتبال با ویلچر آقایان برگزار شد.

در ابتدا جلسه اسبقیان رئیس فدراسیون ضمن گرامی داشتن ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، بیان کرد: ما با فرهنگ امام حسین(ع) بزرگ شدیم. مادران ما همیشه و در همه حال ما را در این مکتب تربیت کردند و در مشکلات به امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل متوسل شدند. سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هم تربیت یافته مکتب امام حسین علیه السلام بود. عزت و ذلت ما از رفتارمان نشئت می گیرد. حسین رضا زاده با توسل به حضرت ابوالفضل قوی ترین مرد دنیا می شود و عزت او از خدا است. قهرمانان ما با توسل به ائمه اطهار علیهم‌ السّلام در مسابقات جهانی فرانسه این نتایج درخشان را رقم زدند.

در ادامه این نشست، عملکرد فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر و تک تک بازیکنان در امارات و نقاط قوت و ضعف ملی پوشان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

دستیار سرمربی تیم ملی از روند برگزاری اردوها و کیفیت آن ابراز رضایت کامل کرد و گزارشی از مسابقات امارات ارائه داد و در خصوص آنالیز و برنامه های تدارکاتی و آماده سازی نکاتی را بیان کرد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu