1403/5/11

کد خبر: 59644

1400-10-11 13:25:24

جلسه شورای مدیران برگزار شد

نشست مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین امروز صبح برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان ومعلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون صبح امروز یکشنبه پانزدهم مرداد ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه اسبقیان رئیس فدراسیون گفت: خداوند را شاکرم که فرصت شد در سفر روز گذشته به استان کهکیلویه و بویراحمد، علاوه بر حضور بر مزار شهدای استان، بر مزار شهید سینا آراسته شهید مدافع امنیت که همان روز پیکر مطهر او تشییع شده بود حضور پیدا کنیم و به جایگاه شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کنیم.

رئیس فدراسیون گفت: همچنین در ادامه به استان فارس سفر کردیم و به همراه مسئولین اداره کل و هیئت استان از مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) بازدید کردیم و خوشبختانه شرایط سالن های ورزشی و استخر به گونه ای بود که ورزشکاران می توانستند تمرینات خود را پیگیری کنند و این بسیار رضایت بخش است که مجموعه ورزشی در اختیار ورزشکاران جانباز و معلول استان فارس قرار دارد.

در ادامه حمیدی دبیر فدراسیون عنوان کرد: برای برگزاری مجمع عمومی، انتخابات کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران این هفته انجام می شود و افراد می توانند با ورود به لینک سایت، رای خود را ثبت کنند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu