1403/5/11

کد خبر: 59856

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: مبحث دوپینگ و مکمل ها باید به طور جدی به ورزشکاران آموزش داده شود

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در جلسه شورای مدیران، بر آموزش مباحث دوپینگ و مکمل ها به ورزشکاران تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نشست مدیران فدراسیون امروز یکشنبه بیست و دوم مرداد ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در ابتدا جلسه بیان کرد:  از برگزاری خوب انتخابات کمیسیون مربیان، ورزشکاران و داوران تشکر و قدردانی می کنم. کار بسیار ارزشمندی صورت گرفت.

رئیس فدراسیون گفت: موضوع دوپینگ و مکمل ها بسیار مهم است و باید در خصوص آن به ورزشکاران اعزامی به مسابقات هشدار داد. آموزش این مبحث را باید در دستور کار قرار داد و به کادر فنی و ملی پوشان توضیحات لازم داده شود.

در ادامه این جلسه، حمیدی دبیر فدراسیون عنوان کرد: طبق دستورالعمل اساسنامه فرآیند ثبت نام از متقاضیان حضور در انتخابات کمیسیون ها را آغاز کردیم و پس از طی نمودن فرآیند ثبت نام از افراد حائز شرایط، نامزدها مشخص و اسامی آنها به افراد دارای شرایط رای دادن در استان‌ها اعلام کردیم. در طی ۳ روز، انتخابات کمیسیون ها در بخش مربیان، ورزشکاران و داروان به صورت الکترونیک و از طریق لینکی که اعلام کرده بودیم، انجام شد. خوشبختانه شاهد مشارکت خوبی در این زمینه بودیم. آرا شمارش شد و با توجه به مشخص شدن اعضا کمیسیون ها، در تلاش هستیم اولین جلسه آن هفته آینده با حضور اعضا برگزار شود تا تمام اقدامات لازم در این زمینه برای برگزاری مجمع عمومی فدراسیون صورت گرفته باشد.

مدیران حاضر در جلسه گزارشی از عملکرد واحدهای خود ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu