1403/5/11

کد خبر: 60379

1400-10-11 13:25:24

انقلابی بودن، ولایی بودن، شجاعت داشتن و شهادت طلبی از شاخصه های اصلی فرمانده بسیج است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش وجوانان گفت: انقلابی بودن، ولایی بودن، شجاعت داشتن و شهادت طلبی از شاخصه های اصلی یک فرمانده بسیج است و همه ما تحت فرمان ولی امر مسلمین، آماده هر گونه جانفشانی در مسیر آرمان‌های نظام و انقلاب و امام راحل هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان در دومین نشست فرماندهان پایگاه های بسیج وزارت ورزش و جوانان در سخنان خود بیان کرد: هر فرمانده پایگاه بسیج می بایست سه شاخص داشته باشد که یکی از آنان قدرت تحلیل است.

وی عنوان کرد: یکی از وظایف فرماندهان پایگاه های بسیج داشتن قدرت تحلیل است تا بدانند در کجا قرار دارند و هدف گذاری آنان به کدام سمت است و نقشه راه این فرمانده به کدام سمت است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش وجوانان ابراز کرد: دومین انتظار ما از فرماندهان پایگاه بسیج این است که از ظرفیت های در اختیار به خوبی استفاده کنند و این ظرفیت ورزشکاران هستند و باید دید از این ظرفیت ها چه استفاده ی می شود کرد.

اسبقیان در ادامه بسیج را پیشرو و پیشبرنده عنوان کرد و خاطر نشان کرد: سومین انتظار از فرماندهان پایگاه های بسیج اشراف و آگاهی داشتن نسبت به جهاد تبیین است.

وی تصریح کرد: بسیج نهادی مردمی و انقلابی است و این جمله پیام دارد، و پیام آن یعنی ما در کنار مردم هستیم و ما از مردم هستیم.

اسبقیان افزود: بسیج مظهر مهربانی است، بسیج خشونت طلب نیست، بسیج و بسیجی جاذبه دارد و بسیج متشکل از افرادی داوطلب است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش وجوانان انقلابی بودن، ولایی بودن، شجاعت داشتن و شهادت طلبی و خستگی ناپذیری را از شاخصه های اصلی یک فرمانده بسیج دانست و گفت: همه ما تحت فرمان ولی امر مسلمین، آماده هر گونه جانفشانی در مسیر آرمان‌های نظام و انقلاب و امام راحل هستیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu