1403/5/11

کد خبر: 60891

1400-10-11 13:25:24

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون امروز برگزار شد

نشست هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، مدبر، یعقوبی، دکتر غزالیان، سیدباقری، نصیری، حسین پور و نگارنده امروز دوشنبه بیستم شهریور ماه برگزار شد‌.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه گزارشی درباره عملکرد فدراسیون در خصوص برگزاری اردوهای آمادگی تیم های ملی در راستای اعزام به بازی های پاراآسیایی هانگژو، مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی جوانان و نوجوانان، رقابت‌های قهرمانی جهان وزنه برداری۲۰۲۳ امارات و قهرمانی جهان شنا ارائه کرد.

همچنین در ادامه رئیس فدراسیون گزارشی درباره مجامع عمومی و انتخاباتی هیئت های استانی و گزارشی در خصوص روند برگزاری انتخابات کمیسیون های ورزشکاران، داوران و مربیان و برگزاری جلسه تعیین نماینده این کمیسیون ها برای حضور در مجمع عمومی فدراسیون بیان کرد.

حمیدی دبیر فدراسیون در ادامه درباره برگزاری مجمع عمومی فدراسیون به لحاظ مکان و زمان برگزاری، دستور جلسه و مواردی که نیاز به مصوبه مجمع دارد مطالبی را عنوان نمود‌.

در ادامه، اعضای هیئت رئیسه به تبادل نظر درباره گزارش و اقداماتی که برای آماده سازی کاروان ۸ رشته ای و ۱۱۶ ورزشکار اعزامی فدراسیون به بازی های پاراآسیایی هانگژو پرداختند.

همچنین باتوجه به اینکه رشته شطرنج جانبازان و معلولین هم برای نخستین بار با ۳ ورزشکار آقا و یک ورزشکار خانم در بازی های هانگژو حضور دارد، تشکیل انجمن این رشته مورد تصویب هیئت رئیسه قرار گرفت.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu