1403/5/10

کد خبر: 61131

1400-10-11 13:25:24

روسای هیئت های استانی بازوان فدراسیون در کشور هستند / شاهد موفقیت های ارزشمندی از سوی قهرمانان پارالمپیکی در سال گذشته بودیم

پولادگر گفت: خوشبختانه در تخصیص پاداش و کمک مالی هیچ تفاوتی بین المپیکی‌ها و پارالمپیکی ‌ها نیست و این در جهان بی نظیر است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع عمومی فدراسیون بیان کرد: مباحث خوبی در این مجمع مطرح شد که می تواند به ورزش پارالمپیکی کمک کند. رویای هیئت های استانی بازوان فدراسبون در سراسر کشور هستند. جانبازان و معلولین قشری از جامعه هستند که نمی توانیم نسبت به آنان بی تفاوت باشیم. خدا را شاکریم که شاهد موفقیت‌های مختلفی از سوی قهرمانان ارزشمندمان در میادین بین المللی بودیم

وی ادامه داد: زمان حضورم در فدراسیون تکواندو اقدامات و هزینه های زیادی برای پاراتکواندو انجام دادم و حتی مسابقات این رشته را برگزار کردیم. در آن زمان تعداد ورزشکاران کم بود و اکنون تعداد تکواندوکاران بیشتر شده و ما ۲ مدال پارالمپیکرا بدست آوردیم. حتما شرایط ورزشکاران رشته‌های که از این فدراسیون جدا شدند و زیر نظر فدراسیون های مرتبط هستند را پیگیری خواهم کرد و گزارش فعالیت ها و اقدامات بخش رشته جانبازان و توان‌یابان را از آنان خواهم خواست.

معاون وزیر ورزش این را هم گفت: خوشبختانه در تخصیص پاداش و کمک مالی هیچ تفاوتی بین المپین‌ها و پارالمپین‌ها نیست و این در جهان بی نظیر است.  فدراسیون ها نباید کم کاری در زمینه توجه به پارالمپین ها داشته باشند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu