1403/5/10

کد خبر: 61160

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت

اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان‌یابان طی پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان‌یابان، اسبقیان رئیس فدراسیون طی پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است.بزرگداشت این ایام فرصت ارزشمندی برای مرور خاطرات حماسه سازان دلیر میهن در جبهه‌های حق علیه باطل و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی است.

دفاع مقدس مکتب و دانشگاهی است که در آن می توان هشت سال فداکاری، ایثار، جانقشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دید. بدون شک نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس در گام دوم انقلاب طبق منویات مقام معظم رهبری از مهمترین ضروریات جامعه بویژه برای تقویت اراده جوانان و نوجوانان به شمار می رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.

اکنون در سالگرد این جهاد ماندگار، اینجانب به نیابت از فدراسیون ورزش های جانبازان و توان‌یابان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و دیگر فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس را صمیمانه به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم (عج) و محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شهید پرور و انقلابی ایران، به ویژه جانبازان، ایثارگران، آزاده‌ها و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سربلندی و اقتدار و عزت ایران اسلامی را در جامعه جهانی از خداوند متعال مسئلت دارم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu