1403/5/10

کد خبر: 61332

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: خستگی ناپذیر و جهادی تر برنامه های فدراسیون را پیگیری می کنیم

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان گفت: باید جهادی تر از قبل ادامه دهیم و امروز مانند دوران دفاع مقدس خستگی ناپذیر باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون امروز سه شنبه چهارم مهرماه با حضور رئیس، دبیر، نواب رئیس و مدیران برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در ابتدا گفت: کاروان ورزشی ما عازم بازی های پاراآسیایی هانگژو است، باید جهادی تر از قبل فعالیت هایمان را ادامه دهیم و این بدان معناست که امروز مانند دوران دفاع مقدس باید خستگی ناپذیر باشیم.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس را گرامی می دارم و به روح پاک شهدا سلام، صلوات و درود می فرستم. در دفاع مقدس ما انقلابمان را به جهان صادر کردیم و امروز ورزشکاران باید سفیران انقلاب اسلامی باشند. صدور انقلاب، صدور فرهنگ اسلامی است. استقبال از تیم ملی والیبال نشسته روسیه فرصتی برای نشان دادن فرهنگ اسلامی ما به آنها بود. ما به گونه ای در مسابقات جهانی پاریس رفتار کردیم که مسئولین هتل محل اقامت با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تیم ما را تشویق کنند.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: اینکه برابر استکبار جهانی روی پای خودمان ایستادیم موجب بیداری اسلامی شد. رزمندگان ما در دفاع مقدس به تاسی از امام حسین (ع) و یارانش و با فرهنگ تاسوعا و عاشورای حسینی از کشورمان دفاع کردند. دفاع مقدس ریشه های پربار انقلاب را محکم تر کرد و حس برادری و وطن دوستی را در ما زنده نگه داشت.

اسبقیان گفت: از همکارانم برای برگزاری مراسم مجمع عمومی فدراسیون و نیز اردوی مشترک تیم های ملی والیبال نشسته ایران و روسیه تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم که با حفظ روحیه جهادی در بازی های پاراآسیایی هانگژو و دیگر مسابقات بین المللی موفق باشیم.

در ادامه جلسه مدیران حاضر در نشست به گزارش ارائه از عملکرد واحد های خود پرداختند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu