1403/5/10

کد خبر: 61387

1400-10-11 13:25:24

دیدار رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان با خانواده شهید اکبر فاتح

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان‌یابان و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان به همراه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران از خانواده شهید اکبر فاتح تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امروز پنجم مهر ماه، اسبقیان رئیس فدراسیون و فرمانده بسیج مرکز مقاومت وزارت ورزش و جوانان به همراه مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و رضا قاسمی جانشین مرکز مقاومت بسیج و دبیر ستاد اقامه نماز وزارت ورزش و جوانان با حضور در منزل شهید اکبر فاتح از خانواده شهید تجلیل کردند.

در این دیدار همسر شهید با اشاره به اشتیاق وافر همسرش به شهادت و ایثار گفت: همسرم حتی در هنگام بیماری فرزندان حاضر نمی شد از ایثار در جبهه دست بکشد و به عنوان نیروی بسیجی و داوطلب ۵ سال در جبهه جنگید و در سال های پایانی جنگ به شهادت رسید.

اسبقیان رئیس فدراسیون و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان ضمن قدردانی از فاتح فرزند شهید اظهار داشت: خانم فاتح یادگار ارزشمند این شهید بزرگوار است که با اخلاق نیکش یاد پدرش را زنده نگه می دارد.

وی افزود: اینکه امروز ما می توانیم با راحتی و امنیت و آرامش خدمت کنیم مرهون ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا هستیم.

مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران نیز ضمن تشکر از همسر شهید بیان کرد: رشادت همسران شهدا در دوران دفاع مقدس و پس از آن قابل تحسین است چرا که تربیت نسل انقلابی بدون حضور پدر بسیار دشوار است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با تاکید بر اینکه دعای مادران، همسران و فرزندان شهیدان می تواند استحکام بخش موفقیت های نظام ارزشمند اسلامی کشورمان باشد از خانواده شهید فاتح درخواست کرد تا دعای خود را از کشور اسلامی ایران دریغ نکنند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu