1403/5/10

کد خبر: 61528

1400-10-11 13:25:24

تربیت نسل جوان با معیار های اسلامی و ارزشی و شکوفایی استعدادهای جوان و ظرفیت های بالقوه از دستاوردهای دفاع مقدس بود

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: دفاع مقدس برای ما آورده های زیادی به همراه داشت که یکی از آنها، تربیت نسل جوان با معیار های اسلامی و ارزشی بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: از اسبقیان رئیس فدراسیون و فرمانده بسیج وزارت ورزش و جوانان برای برپایی این مراسم ارزشمند و معنوی تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد: از سی و یکم شهریور ماه که هفته دفاع مقدس آغاز شد، عطرافشانی گلزار شهدا، تکریم خانواده معزز شهدا، جانبازان و ورزشکاران مروج اخلاق و مرام پهلوانی و تجلیل از پیشکسوتان ورزشی هشت سال دفاع مقدس برگزار شد و امروز هم این مراسم بزرگداشت اختتامیه تمام این برنامه ها است.

میرجلیلی افزود: جانبازان نشان دادند که چگونه فعل خواستن را صرف کردند. گرامیداشت هر ساله دفاع مقدس با این هدف انجام می شود که بتوانیم از تجربه دوران دفاع مقدس استفاده کنیم. چرا که دفاع مقدس برای ما آورده های زیادی به همراه داشت که یکی از آنها، تربیت نسل جوان با معیار های اسلامی و ارزشی بود. آورده دیگر شکوفایی استعدادهای جوان و ظرفیت های بالقوه ای بود که وجود داشت.

وی تصریح کرد: ارائه نسخه شفا بخش برای کشور در همه زمینه ها از دیگر دستاورد دفاع مقدس بود. ما در جنگ بن بست شکنی کردیم و امروز هم در جنگ ترکیبی باید بن بست شکنی کنیم. ما باید از جوانان توانمند، خلاقمان استفاده کنیم. جوانان ما در دفاع مقدس این را ثابت کردند. دفاع مقدس تنها جنگ برابر کشور عراق و صدام نبود بلکه جنگ تمام عیاری بر علیه جمهوری اسلامی ایران شروع کردند دفاع ما برابر کشورهای منطقه و فرا منطقه ای بود. به این صورت بود که حضرت امام (ره) فرمودند "ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت غرب و شرق را شکستیم."

میرجلیلی اظهار داشت: مقاومت فعال نکته مهم دیگری است که در جنگ فرهنگی و اقتصادی باید مقاوم باشیم و فعالانه دفاع کنیم. ابتکار عمل و خلاقیت و نوآوری لازم است. وحدت، همدلی و انسجام و اطاعت از ولی امر نکته بسیار مهمی است. آنچه که ما را در دفاع مقدس پیروز کرد، انسجام، وحدت و رهبری های پیامبرگونه امام راحل بود و ما یک وجب از خاک کشورمان را به دست دشمن ندادیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: امروز از عزیزانی که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جهادی کار کردند، از ورزشکاران و قهرمانانی که به پاسداشت این امنیت و اقتدار تلاش کردند، چرا که به سه واقعیت بزرگ عظمت، اقتدار و شکست ناپذیری جمهوری اسلامی ایران اعتقاد داشتند، تقدیر و تشکر می کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu