1403/5/10

کد خبر: 61563

1400-10-11 13:25:24

جلسه شورای مدیران فدراسیون برگزار شد

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون امروز یکشنبه نهم مهرماه با حضور رئیس، دبیر، نواب رئیس و مدیران برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه بیان کرد: خوشبختانه شاهد حضور دکتر هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مجموعه فدراسیون و اردوهای تیم های ملی بودیم و ایشان پس از این دیدار دستور دادند تا موضوع حقوق ورزشکاران ما از صندوق حمایت از قهرمانان به صورت ویژه پیگیری شود. همچنین وزیر ورزش نکاتی را در خصوص استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در بحث استعدادیابی مطرح کردند که به طور حتم پیگیر اجرای آن خواهیم بود تا از دانش آموزان مدارس استثنایی ورزشکاران مستعد را شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: در این روزها که به بازی های پاراآسیایی هانگژو نزدیک می شویم توجه ویژه به ورزشکاران از نکات کلیدی و مهم است و باید تمامی واحد ها همانند گذشته این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

اسبقیان افزود: خوشبختانه روز گذشته شاهد برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس با حضور دکتر کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و دیگر مسئولین بودیم و توفیقی حاصل شد تا از جانبازان و ایثارگران کشورمان که در زمان هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتد تقدیر و تجلیل کنیم و از برکت حضور این عزیزان نیز بهره مند شویم.

رئیس فدراسیون گفت: دفاع ما همچنان ادامه دارد و ما امروز در جنگ ترکیبی و شناختی قرار داریم. جهاد تبیین بسیار مهم و ارزشمند است و  سلاحی برای مبارزه با این جنگ شناختی است.

در ادامه جلسه حمیدی دبیر فدراسیون عنوان کرد: تیم های ملی وزنه برداری بانوان و آقایان در اردوی متصل به اعزام حضور دارند و اردوی تیم ملی شنا نیز از روز گذشته آغاز شده و در رشته های والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، تیراندازی، دو ومیدانی نیز اردوها از هفدهم مهر ماه در تهران آغاز خواهد شد.

در ادامه جلسه مدیران حاضر در نشست به گزارش ارائه از عملکرد واحد های خود پرداختند.

گفتنی است در پایان این جلسه به مناسبت هفته دفاع مقدس از مزجی جانباز سرافراز کشورمان و سرپرست حراست فدراسیون از سوی اسبقیان رئیس فدراسیون تقدیر و قدردانی شد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu