1403/5/10

کد خبر: 61896

1400-10-11 13:25:24

حضور دکتر کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در جمع بانوان والیبال نشسته

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، دکتر کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک به همراه اسبقیان رئیس و نصیری نایب رییس بانوان فدراسیون امروز جمعه بیست و یکم مهر ماه در جمع ملی پوشان والیبال نشسته بانوان حضور یافت و از تمرینات تیم بازدید کرد.

در این بازدید بریانیان سرمربی و صائبی مشاور فنی تیم ملی ضمن تشکر از حمایت ها و حضور مسئولین، به بیان گزارشی در خصوص آخرین وضعیت آمادگی ملی پوشان اردوهای تیم ملی و دیدار مشترک ایران و روسیه پرداختند.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این بازدید گفت: خانم دکتر کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به لحاظ علاقه‌مندی که به بانوان والیبال نشسته دارند امروز در جمع بانوان ملی پوشان ما حضور پیدا کردند. از ایشان تشکر و قدردانی می کنم که به ورزش جانبازان و توان‌یابان نگاه ویژه ای دارند.

رئیس فدراسیون گفت: بانوان ما سربازهای پر افتخار والیبال نشسته بانوان ایران عزیز اسلامی هستند و مطمئنم در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شاهد اتفاقات خوبی از سوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان خواهیم بود.

زارعی کاپیتان تیم ملی بانوان نیز ضمن تشکر از حمایت‌های مسئولین فدراسیون، اظهار داشت: تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا ضمن حفظ عنوان نایب قهرمانی آسیا، در هانگژو جایگاه قهرمانی قاره کهن را از آن خود کنیم و حمایت های مسئولین را به نحو احسن پاسخ دهیم.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu