1403/5/10

کد خبر: 61937

1400-10-11 13:25:24

دکتر کاظمی پور: والیبال نشسته ایران در بخش بانوان و آقایان توانمندی خود را ثابت کرده است

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: مسئولین فدراسیون ثابت کردند که برای ورزش بانوان هدف و برنامه دارند و این فقط در حد یک صحبت نیست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، دکتر کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک در اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان بیان کرد:خوشحالم که امروز در کنار شما هستم. انتخاب یک هدف بزرگ از سوی شما نشان از این است که تصویر سازی ذهنی که برای شما رقم خورده از بازی‌های پاراآسیایی عبور کردید. وظیفه ما است که دغدغه فکری شما را برای حضور در پارالمپیک پاریس هموار کنیم. این اتفاق بسیار خوب است که بانوان ما به همدلی لازم رسیده باشند که از مسئولین بخواهند برای حضور موفق در پارالمپیک از آنها حمایت کنند.

وی ادامه داد: برای تمام تلاش‌ها و برگزاری چندین مرحله اردوهای آمادگی از مسئولین فدراسیون و کادر فنی تشکر و قدردانی می کنم. همچنین از خانواده شما عزیزان برای حمایت هایی که از شما کردند تا با آرامش در اردوهای تیم ملی حاضر شوید تشکر و قدردانی می کنم. الحمدلله در چهره های شما اراده و مصمم بودن برای رسیدن به هدف‌های بزرگ را می بینم. همان طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند، حضور شما در رقابت ها یک مدال و افتخار است.

دکتر کاظمی پور افزود: خوشبختانه والیبال نشسته کشورمان چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان توانسته توانمندی خود را ثابت کند. امیدوار هستیم با تلاش و تمرکز خوب در این روزهای پایانی به آن نقطه نهایی هدفتان دست پیدا کنید. مسئولین فدراسیون ثابت کردند که برای ورزش بانوان هدف و برنامه دارند و این فقط در حد یک صحبت نیست.

نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد: تمام ما تلاش می کنیم تا از حیثیت و شرافت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی که یکی از مهم ترین عرصه ها است، دفاع کنیم تا در اوج قرار گیرد. همچنین در تلاش هستیم اتفاقات خوبی را برای ورزش بانوان رقم بزنیم و حمایت لازم را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: آرزوی موفقیت برای تمام شما دارم و در بازی‌های پاراآسیایی در کنار شما هستم. من خودم در رشته والیبال فعالیت کردم و شرایط مربی یک رشته تیمی را درک می کنم. تلاش کردم تا جوایز رشته های تیمی و انفرادی برابر شود و خوشحالم که این اتفاق با حمایت مسئولین رخ داد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: شما با حجاب اسلامی خود، مدال را به مسابقات می برید. اینکه شما با اصالت و نجابت بانوی مسلمان ایرانی در میادین بین المللی حضور پیدا می کنید برای ما مدال است. امیدوارم با تمرکزی که دارید و با تلاش های کادر فنی و مسئولین فدراسیون، شاهد درخشیدن شما در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu